Wat zijn dat dan voor bolletjes? Ik zou na de tp pregnyl moeten spuiten. Voor de punctie moet dat en dan de avond na de punctie, dag 3,6 en 9 na de punctie. Doet dat hetzelfde dan?
Volgens mij doet dat hetzelfde, het is puur bedoeld om de baarmoederwand dikker te maken en een soort zwangerschapgevoel voor je lichaam te creeren. Vandaar dat je ook dikke en gevoelige borsten kunt krijgen. Groetjes Scat
Vandaag geen buikpijn meer en geen pijn in mijn benen. Heel vreemd, verder ook geen verschijnselen dus ik ga nou vreselijk hopen dat ik het vandaag ook roodloos hou Groetjes Scat
Pffff, ik houd het al bijna zelf niet meer van spanning Scat Nog drie daagjes volhouden hoor! We duimen voor een posi test maandag (kan je het zelf echt zolang nog volhouden? Ik zou t niet kunnen hoor ) Succes!
spannend meid wat denk je er zelf van? ik duim nog steeds voor je ben benieuwd maandag als ik hier weer kom
Weer een dag bijna voorbij en nog steeds roodloos Groetjes Scat en Caruli, mijn gevoel is positief maar soms wordt ik ook weer onzeker want dan voel ik niets of weer ongi-pijntjes. Ik zal blij zijn als het Maandag is
Scat, ook ongi-pijntjes kunnen bij de zwangerschap horen he! Ik heb 1 dag vóór de bloedtest zelf een test gedaan. Ik duim voor je dat áls je zelf gaat testen je een vette posi test in handen mag hebben. (of wil je toch wachten op het zh-bloedtest?)
Het ziekenhuis zou Maandag ook gewoon een urine-test doen dus had ik mij bedacht, dat ik dan net zo goed een thuistest kan doen Maandag. Groetjes Scat
Hoi Scat, Kan me voorstellen dat je niet te vroeg wilt testen hoor! Ik had ook iets te vroeg getest en was negatief week later wel positief. Duim voor je meid hoop het zo. Ik heb trouwens niet zo een 'zware' behandeling als jij gehad. Heb echt respect voor jullie hoe jullie het aankunnen en er mee omgaan. liefs vruchtje
He Scat, Hoop echt dat je het vol kan houden tot maandag! Ik hield mezelf voor dat het de goden verzoeken was om eerder te testen! En ongi-steken? Pukkels? De dagen voordat wij mochten testen had ik dat ook, en schoonmakerig.....Standaard voor mij als ik ongi moet worden! Dus zegt helemaal niks, vooral dat positieve gevoel proberen vast te houden! Kom op! Er komt een positieve, geluks golf jou kant op! Dikke knuffel, Schaapje
Hee Scat, heel erg bedankt voor je lieve sneeuwkaart! Het gaat goed hoor, ben nog steeds positief en onze volgende icsi gaat lukken. Dus toch thuis testen maandag....spannend het is bijna zo ver! Hou vol!
Hoi Scat, ik hoop dat je vandaag weer roodloos op bent gestaan! Ik wens je een fijn en roodloos weekend toe!
Alles nog sneeuw-wit vandaag Ben zonder pijntjes opgestaan maar blijkbaar wisselt zich dat steeds af dus ik probeer niet te hard te schrikken als er weer een pijntje de kop op steekt. Al is dat wel moeilijk Begin alwel een gezonde spanning te krijgen voor het testen. Ik hoop zo dat het raak is. Elke dag kijk ik weer op m'n topic en dan is het zo leuk dat jullie weer wat geschreven hebben. Bedankt voor alle reacties want die kan ik heel goed gebruiken nu Groetjes Scat