Hey Erna...... Heel veel succes...... Gelukkig dat het spuiten meevalt....ik kijk er juist erg tegenop. Liefs Minou
Hee Erna, voor 't geval ik je niet meer spreek; ik wou je even een heel goed weekend wensen! Heb je een weekend met of zonder?
Is voor mij natuurlijk makkelijk zeggen nu, dat het heel erg meevalt. Moet je toch eerst zelf doen.. maar na wat onwennigheid zeg je vast... oohhh, dat valt heel erg mee Sterkte ermee Groetjes Erna
Jij natuurlijk ook een heel goed weekend!. Ik heb altijd een weekend met, dus voor mij weinig of geen rustige weekenden! Maar ik denk dat ik Zaterdagmidag even alleen de stad in ga of bij m'n ouders theedrinken. Ik wou dar zowiezo nog even langs gaan dit weekend. Heb jij een weekend zonder of met? ha..ha.. klinkt als een patatje met of zonder Groetjes Erna
Dan heb ik dit weekend patat zonder. Oh ja dat is ook zo jouw weekenden zijn altijd met. Dat lijkt me niet altijd even gemakkelijk. Petje af voor jou. Lekker genieten hoor als je de stad in gaat, ik zie dat soort dingen ook altijd als de momenten voor mezelf. Heerlijk! Groetjes Ester.
Gisteren kwamen de , door de medicijnen heen. Maar dat had ik al verwacht want ik had al buikpijn en ben altijd weer klokslag op tijd in mijn cycles, dat krijgt geen medicijn eronder Ik hoop dat ik op de echo aanstaande Woensdag mooi schoon ben en op schema blijf lopen. Groetjes Erna
Snap geen jota van de IVF cycli (dacht dat het de bedoeling was dat je cyclus werd stilgelegd en je dus niet meer ongi moest worden ) maar wil je heel veel succes weer wensen! Ben al blij dat ik zelf helemaal niet hoef te spuiten (buiten pregnyl)! Wel leuk als je geen last hebt van de hormonen hoor! Op naar de echo woensdag... nog 3 daagjes! Groetjes, Marisha
Hey Ernie, Wat fijn te lezen dat het allemaal goed gaat. Nog een paar nachtjes en dan is het Woensdag. Ik hoop op een mooie echo. Is dit de uitgangsecho of al een fm. Tja Marischa de ene krijgt een cycli, waarin de ongi nog komt en bij mij bijvoorbeeld wordt de cyclus al maanden van te voren stilgelegd. Het ligt ook een beetje aan de oorzaak, waarom je IVF doet. Bij mijn bijvoorbeeld Endometriose, en menstruatie is dan de boosdoener. Succes meiden. X Elvira
Hoi Elvira en marisha om even op jullie vraagjes terug te komen... Ik heb begrepen dat je met de Decapeptyl als het ware in de overgang komt. Dat is het eerste medicijn dat je gaat spuiten. Dat heb ik nu 1 week gespoten en er is me vantevoren gezegd dat je toch nog gewoon ongesteld kunt worden. Bij de ander blijft het weg. Woensdag krijg ik de 1e echo om te kijken of alles schoon is van binnen (geen cystes) en misschien wordt er dan ook ingeschat wanneer ik het 2e medicijn ga bijspuiten. Groetjes Erna
Hee Erna! Weekend was gezellig. Ha ik had een chocoladefontijn besteld bij de Wehkamp, als cadeautje voor mijn vriend omdat we 2 jaar samen waren. Man wat een geklieder, en dat ding ging gewoon stuk ook nog. Denk dat ik em maar terug stuur! Verder nog steeds supermoe van de decapeptyl en wel zenuwachtig voor de echo morgen. En hoe was jouw weekend? En hoe voel je je?
Mijn weekend was ook gezellig maar vooral te snel voorbij. Ik ben Zaterdagmiddag nog even lekker alleen gaan shoppen. Nog even bij m'n ouders geweest en Zondag nog even bij m'n schoonouders en zo vliegt het weekend om. Ik heb nog steeds geen bijverschijnslen van de decapeptyl.Sterkte met de echo morgen en ik hoor wel hoe het geweest is, dan weet ik wat mij Woensdag te wachten staat..ha..ha Groetjes ERna
Hoi Marjo, gaat heel goed allemaal, allen toen ik uit m'n werk kwam had ik in een keer even niets meer te vertellen. Volgens mijn vriend klonk ik een beetje depri. Gaat nu weer hoor maar misschien dat het toch even een stemmingswisseling was. Groetjes Erna
Schaapie, ik kan het soms allemaal even niet meer vinden op de topics of ik sla even een bericht over..wat ik eigenlijk vragen wou. Hoe is jouw punctie nou gegaan en hoe heb jij die ervaren : Groetjes Erna Jij, we lopen nog net niet simultaan ..ha..ha en jij bent ons voor. Dat is ook zo leuk bij de topics voor i.v.f of de dagboeken
Jeuheu, de eerste echo overleefd en begonnen met de Gonal! Viel allemaal reuze mee en ze zeiden dat het er goed uitzag. Je hoeft je dus geen zorgen te maken ofzo voor die echo!
Dat gaat snel Nu maar eitjes kweken dus..ha..ha Ga ik morgen nog even voor een echo en dan hoop ik ook snel Gonal spuiten. Groetjes Erna
Tuurlijk ga jij ook Gonal spuiten. Wel gek, kan me niet voorstellen dat het van de Gonal komt, maar mijn buik is zo opgeblazen dat mijn broek haast niet dicht wil, vanochtend was dat niet....ik ga vast voor je duimen hoor voor morgen! Zet em op!
hey Stienke. Hoelang moet jij die Gonal-f spuiten en hoeveel spuit jij? Ik hoef maar 2 dagen omdat ik IVF in eigen cyclus doe.OOk gebruik ik Creatide .