spannnend hoor scat! ik hoop dat je positief test. knap dat je niet allang een keer geprobeert hebt, ik had het niet zo lang vol gehouden hoor!
@ Scat....spannend meid! Blijf voor je duimen! Je bent gewoon hardstikke zwanger! (hoop ik) Liefs en suc6! Marjo
ooo scat, hier nog iemand die aan je denkt en duimt hoor! Ik hoop het zooooo voor je! Sterte en knap dat je nog niet getest hebt hoor!
DUIM DUIM.. Spannend joh! Het begint wel al heel erg te lijken op een zwangerschap hoor... officieel zijn de 14 dagen al om, anderen mogen dan al testen en jij bent nog steeds roodloos....oehhhh Ik hoop heel erg voor je! xxx Jootje
Hee meis! Nog steeds geen rood! Wat super zeg! Oh het moet gewoon raak zijn...nog heel even volhouden, mijn kaarsjes branden hoor!
Vanmiddag had ik heel iets bruinverlies. Ik schrok me kapot eerlijk gezegd. Nu vanavond weer heel iets bruinverlies. Zou dat normaal zijn : Ik heb geen menstruatiekrampen maar raak nu een beetje in paniek. Heeft iemand ook wel eens een paar druppeltjes bruin gehad Heeft iemand dit ook gehad : Een onzekere Scat
Mijn man leest net op internet dat, zolang het iets bruin is en niet rood, dat je je absoluut geen zorgen hoeft te maken. Het kan zelfs oud innestelingsbloed zijn. Ik hoop het zo Groetjes Scat
Scat ben zo benieuwd hoe het met je gaat? Duim nog steeds harstikke hoor en gisteren voor iedereen hier op het forum kaarsjes gebrand. liefs vruchtje
Zolang het niet helderrood is, hoef je je geen zorgen te maken. Duim duim duim.........morgen een posi-test voor Scat!
Weer bruinverlies. Wil niet echt negatief worden maar toch wordt ik zo onzeker. Het zal wel zelfbescherming zijn maar ik ben vandaag niet in een goede stemming te krijgen. Toch voelt mijn buik goed, geen krampen en dan denk ik, het voelt toch anders en niet als ongesteldheidskramp. Ik hoop zo dat die stemming morgen weer omslaat. Een onzekere Scat
ooo scat, wat zenuwslopend zeg! Snap dat je hiervan onzeker wordt! Maar bruinverlies kan van alles zijn: oud bloed omdat je baarmoeder schoongemaakt wordt, innestelingsbloed, beginnende ongi..... bleghhh wat onzeker zeg! Mijn vorige ongi begon meteen met roodbloed, de keer daarvoor met 2 dagen licht bruinverlies.....dus bij mij is het ook elke keer anders.... IK DUIM HARD VOOR JE DOOR HOOR! GEEN ROODBLOED, GEEFT MOED!
Lieve Scat... Ik duim me rot voor jullie [-o< [-o<[-o< [-o<[-o< [-o<[-o< [-o< Nog 1 nachtje en dan zal je het weten Dikke knuffel Daffie