YES weer een dag roodloos! Ik duim voor je door en morgen weet je het! Hoop dat je een beetje kunt slapen vanacht! Succes!
Nog een die staat te trillen van nieuwsgierigheid! Weet niet of je al getest hebt, maar indien niet...hier alvast nog duimen omhoog!
Heb je al getest? Ik ben heeeeeel erg benieuwd.. tot die tijd hoop ik duim ik en bid ik voor je! xxx Jootje
Meid we willen het zo graag weten...we duimen allemaal nog steeds maar liever zouden we lezen dat je test positief is....knuffel van Ester
Oei ik lees nu pas bij van gister, nu hoop ik nog meer op positief nieuws! Ben er nerveus van Scatt, laat het alsjeblieft niets ergs zijn dat bruinverlies...verras ons alsjeblieft met een positieve test meid!
Goeiemorgen Scat....ben ook nog steeds gigantisch aan het duimen voor jullie! En zit hier heel nieuwsgierig te wezen... Knuffel Daffie
Helaas, deze poging is mislukt Ik was vanochtend nog wel positief omdat er alleen bruinverlies was maar het mocht niet zo zijn. Het wordt een dag van verdrietig zijn vandaag Voel me leeg. Een teleurgestelde Scat
Och lieve Scat toch... Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. maar wat zul je je verdrietig voelen op dit moment. Ik vindt het echt heel jammer voor jullie dat het deze keer niet gelukt is. Gun jezelf de tijd dit te verwerken. Een hele dikke knuffel van Daffie
Sterkte Scat. Aan ons duimen heeft het niet gelegen, maar waaraan dan wel? Wat een kl*te nieuws.... Nogmaals sterkte!
Wat een kl*te nieuws. Dikke knuff. Huil, schreeuw, gil, praat......doe wat je wilt, we zijn er voor je!
Lieve scat, ik begrijp hoe je je voelt Neem even de tijd voor jezelf om dit vreselijke nieuws te verwerken Bij mij was het net hetzelfde, ik kreeg maandag de bloedtest en zaterdag begon het bij mij ook al met bruinverlies. Pas na de test op maandag begon het pas helder rood te bloeden Het duurt even maar neem je tijd om het te verwerken Dikke knuffel
Lieve meid, ik wens je heel veel sterkte om dit verlies een plekje te kunnen geven...neem de tijd, en hopelijk kun je daarna de moed weer verzamelen voor een volgende poging...misschien is mijn vraag wat vroeg, maar weet je al wanneer je weer aan de beurt bent?
hey meid wat kl*te zeg dat de poging mislukt is meid doe het rustig aan en huil maar lekker uit ik vind het echt erg voor jullie veel sterkte meiss