o nee he! ik dacht eens even kijken of er goed nieuws was maar helaas... ik wil je in elk geval heel veel sterkte wensen de komende tijd. ik zal aan jullie denken. kuzz
Bedankt voor julie steun. We waren allebei zo positief en we hadden ondanks het bruinverlies er zo'n goed gevoel over. Het mocht helaas niet zo zijn maar op 1 of andere manier dringt het niet zo goed tot me door. Ik denk dat het nieuws tijd nodig heeft om echt door te dringen. Groetjes Scat
OH nee wat onzettend K*T! Ik had zo voor je gehoopt dat het raak zou zijn.. alle tekenen waren er ook naar... Neem de tijd om het te verwerken.. nu dringt het misschien nog niet zo tot je door, maar die klap komt vast nog wel en dan heb je alle rust/tijd en geduld nodig... Ik wil je heel veel sterkte in de komende tijd! Jouw tijd komt vast nog wel! Dikke knuf en xxx Jootje
Kan me voorstellen dat het nog niet zo doordringt, door alles wat we mee maken verharden we ook wel iets denk ik. Maar, ik ga gewoon door met het branden van mijn kaarsjes voor jou, en de volgende keer is het wel raak!
lieve scat, wat verdrietig nieuws zeg... had het zooo gehoopt! Net als iedereen hier, ik denk aan je!
Wat een verdrietig nieuws om te lezen dat je eerste poging is mislukt. Ik dacht dat het niet zo vers meer was maar dat is het dus wel. Heel veel sterkte met deze enorme teleurstelling. Huil schreeuw, en probeer weer positief te worden, kijk vooruit! Dikke knuffel van mij
hey scat . ik lees altijd mee op je topic en wil je hierbij sterkte wensen ! balen zeg , veel sterkte ! L.sybje
Oh Lieve Scat, Ik had zo'n goed gevoel bij je. Wat ontzettend naar allemaal. In gedachten ben ik bij jullie. Heel veel sterkte om deze teleurstelling te verwerken. Liefs, Elvira
Hee meis! Hoe gaat het nu met je? Ik kan er nog steeds niet bij dat het bij jou niet gelukt is. Maar ik wou even laten weten dat ik aan je denk, en de volgende poging doen we vast weer samen!