Ik ben vandaag weer naar m'n werk gegaan maar ik voel me leeg Heb eerst niet gehuild maar toen een collega doorvroeg over de poging schoot ik vol. En dan zijn er ook mannelijke collega's (ik werk bijna alleen maar met mannen) met veel begrip. Ze hebben allemaal stuk voor stuk gevraagd hoe het met me is en dat doet me goed Groetjes Scat
He, wat fijn dat je collega's je zo opvangen! Goed hoor, dat je weer aan het werk bent, geeft toch ook wel weer afleiding! Heel veel succes meid ik blijf aan je denken!
hoi meid fijn zeg dat je zulke lieve collega's hebt meid voor jou nog een dikke knuff en doe het rustig aan
Oooh Scat, kom ik een paar dagen niet op het forum om zelf een beetje afstand te nemen en dan lees ik dit. Had het nog zo voor je gehoopt meid. Gaat het weer een beetje met je? Heel veel sterkte!
Vandaag ook nog eens snotverkouden Ga wel naar m'n werk maar eigenlijk meer als afleiding. Heb eigenlijk nergens geen zin in. De ongesteldheid breekt ook niet goed door dus daar hang ik ook een beetje tegenaan. Hoop dat ik me binnenkort weer wat beter ga voelen. Groetjes Scat
Scat geloof me, je komt hier wel weer bovenop hoor! Het heeft alleen tijd nodig! Neem die tijd gerust, dan kun je er daarna positief en vol goede moed weer tegen aan. Hou vol meid, en het is niet verkeerd om je werk even als afleiding te zien!
Een ex-collegaatje van mij stuurde me net een e-mailtje en misschien is het leuk om dit verhaal met jullie te delen. Dan stuur ik even een beetje positiviteit het forum op en dat is ook wel eens goed Zij schreef net: Mijn zwager is maar voor 10% vruchtbaar, dus ook zij hebben IVF gedaan. De eerste 2 pogingen waren mislukt en ze zouden het eigenlijk opgeven. Hebben toen toch nog een derde keer (op eigen kosten...) geprobeerd en nu hebben ze twee prachtige zoons! Mijn vriendin kon geen kinderen krijgen zeiden de artsen. Na 2 pogingen IVF heeft ze het opgegeven. Was helemaal de weg kwijt en vreselijk ongelukkig....en toen in eens na 3 maanden was ze zwanger! Dat kon helemaal niet volgens de artsen! Ze heeft nu sinds 3 maanden een heel heel lief schattig zoontje! Nog een andere vriendin van mij had na allerlei dingen geprobeerd te hebben ook te horen gekregen dat ze geen kinderen kon krijgen. Zij heeft nu een dochter en een zoon!l.....Dus wat ik eigenlijk tegen je wil zeggen: geef niet op! .......Het gaat jullie lukken Toch wat staaltjes van 'GEEF NIET OP' Groetjes Scat
Fijn Scat dat je niet alleen jezelf maar zo ook ons weer positief houdt! Zie, hieruit blijkt dat het toch goed is om op je werk te zijn, ook al voer je niet veel uit, van dit soort verhalen kun je ook weer even blij worden! Dus inderdaad, geef nooit op!
Las net bij mijn topic dat je vrijdag nog een keer wilt testen...brrr spannend hoor, straks is het toch positief!...duim duim duim
Het is ook een beetje voor mijn gemoedsrust. Dan weet ik zeker dat ik er een streep onder kan zetten. Of er moeten hele andere streepjes in beeld komen en wel op de test maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Ik zou van m'n graatje gaan volgens mij. Groetjes Scat
Ik begin nu eindelijk van die venijnige-menstruatiekrampen te krijgen. En ik zie meer rood. Het heeft gewoon even tijd nodig gehad. Zoals het er nu uitziet kan ik de test net zo goed achterwege laten maar diep in mijn hartje wist ik dat ook wel. Groetjes Scat
He bah, snetverderrie, ik wou stiekum graag een zwangere Scat zien! Hier ook weinig vrolijkheid, weer een vriendin zwanger...
Echt balen voor je dat het toch heeft doorgezet, en dat het niet is gelukt. Hoop voor je dat de volgende poging wel gaat lukken. (Moet gewoon) Liefs wolly
Lieve Scat, Ik leef zo met je mee! Steeds weer die hoop/teleurstelling/hoop/teleurstelling... het leven lijkt soms gewoon niet eerlijk! Het was je zo gegund! Maar, even lekker doorhuilen en dan weer vol goede moed uitkijken naar de volgende poging... ooit is het jullie beurt, daar ben ik zeker van! Een hele dikke knuffel van hieruit! Liefs, Marisha
Hee meis! Hoe voel je je vandaag? Is het nu toch losgebarsten, of had je gewoon even iets meer rood gister? Ga je nog testen vrijdag? En doe in het weekend iets leuks voor jezelf, heb je wel verdiend!
Het zet niet echt overtuigend door met de ongesteldheid maar mijn lichaam is gewoon in de war. Ik ben nu ook nog ziek, snotverkouden, koorts Misschien ook wel goed want dan kan ik het weer even een paar daagjes rustig aan doen en veel slapen en dan weekend en dan weer een gewone werkweek. Ik laat het verdriet nog niet heel erg toe maar dat komt nog wel, mezelf kennende. Dank voor jullie steun Jullie zijn lief Groetjes Scat