Veel beterschap Scat! Ik hoop dat je je snel weer wat lekkerder voelt. Balen dat het rood er weer is! Lekker jezelf verwennen de komende dagen! Groetjes Jelske
Hoi Scat, we kennen elkaar nog niet, maar ik wil jou ook veeeeeeeeeeeeeel beterschap wensen. Omdat ik lang weg ben geweest had ik niet eerder jouw topic gelezen: vaandag heb ik een beetje 'hap snap' gelezen.... en ik herken veel van mijzelf in jouw worden. Jij bent een optimiste, net als ik en vele anderen hier, maar soms moet je gewoon je verdriet naar buiten laten komen, om weer ruimte te maken voor nieuwe positieve energie! En dat heeft zijn tijd nodig.... Ik hoop dat de somberheid met de griep weg mag gaan veel liefs Luisa
He Scat, Heel veel beterschap en hopelijk voel je je snel weer wat beter. Laat je maar lekker verwennen... Knuffel Daffie
Niet schrikken hoor meiden. Ik heb even mijn plaatje gewijzigd. Dit is onze knuffel Scooter die we op onze bruiloft kado hebben gekregen. Hij heeft elke dag voor de embryo's 2 kaarsjes opgestoken en leeft helemaal mee. Hij gaat ons vast geluk brengen bij de 2e poging. Groetjes Scat
Ahhhh wat lief ik hoop het ook voor je. Je 2de poging is in Januari? Heel veel succes ik ga voor je duimen dat het een heel goed jaar voor je wordt Liefs wolly
Hey Scat, Ik weet uit ervaring dat mopshonden heeeeel goed zijn in troosten, dus die knuffel Scooter van jullie zal dat vast ook heel goed kunnen! Zorg goed voor jezelf, gun jezelf de tijd en dan er tegenaan voor de 2e poging! xxxxx Jootje
Ik voel me redelijk goed vandaag en ben zelfs in mijn hoofd al een beetje met de 2e poging bezig. Ik zit steeds te denken. Als het raak is met de 2e poging dan breekt er een heel ander soort leven voor mij aan en ik hoop nog steeds werk vlak in de buurt te vinden en ook dan wat minder te gaan werken. Als er kindjes komen komt er ook een mopshondje maar dan een echte. Ik droom er wat op los vandaag. Groetjes Scat
Dromertje... Ken ik wel hoor. Ik ben ook al helemaal aan het bedenken hoe het zal zijn als ik in januari zwanger zou raken... (wat misschien helemaal niet zo is..) En een echte mops? Leuk joh! Wij hadden onze Spetter ook aangeschaft onder het mom van tegelijk met kindje... maar helaas.. hondje is nu anderhalf.... Tsja de ouders van Spetter konden wel gewoon meteen zwanger raken toen wij ons daar voor opgaven..! Zolang je je vast kan houden aan je dromen ... daar is niets mis mee toch? xxxx Jootje
Hey meid Fijn dat je al iets beter voelt vandaag. Leuk zeg dat je denkt om een echte knuffel te kopen, heb je ook weer iets om naar toe te leven Dikke knuffel wolly
@ Scat, Lekker dromen meid! Dat heb je toch nodig om ergens positief te blijven zodat je er helemaal voor kunt gaan, succes in januari!
Heerlijk toch, al die dromen, ik heb ook al zin in de 2e poging. En zo'n hondje, geweldig gezellig zo'n beestje. Fijn dat je je al beter voelt!
Ik kreeg gisteravond zo'n menstruatiepijn dat het duidelijk was dat het nu pas echt doorbrak. En, sorry voor het detail, zoveel bloed heb ik nog niet eerder gezien in een ongi van mij. Je hoeft hier geen test tegenaan te gooien om te weten dat ik niet zwanger ben. Eigenlijk vind ik het wel fijn dat het zo overtuigend doorbreekt want dan kan ik verder voor m'n gevoel. Groetjes Scat
Hoi Scat, Ik ken de opluchting op het moment dat je zo overtuigend ongi wordt... langs de ene kant is het pats boem alle hoop vervlogen maar langs de andere kant is de onzekerheid wel/niet nu wel helemaal voorbij en kan je echt gaan uitkijken naar jullie volgende poging! Geniet maar lekker van het zwangerloos bestaan tijdens de eindejaarsfeesten (daar hou ik me toch aan recht indien ik niet zwanger zou zijn na deze poging... lekker champie drinken zoveel als ik wil )! Liefs, Marisha
He Scat, Dubbel allemaal he...... Maar fijn dat je zeker weet waar je aan te bent, hoop dat je niet teveel last hebt van je ongi. Er moeten toch een hoop hormoontjes je lichaam uit! Fijn weekend, Liefs Schaapje