He Scat, Aan de ene kant natuurlijk niet leuk dat je je ongi weer hebt, aan de andere kant kunnen jullie j nu echt gaan richten op de volgende poging. Ook dan duimen mijn duimen weer overuren hoor... Dikke knuffel Daffie
Haha en ik doe mee! Dank je wel nog voor je lieve berichtjes in mijn topic! Ik wens jou ook een heel fijn weekend, en hopelijk trekken je duivels zich snel terug!
Hey Scat, toch wel fijn dat je menstruatie doorgebroken is dan weet je wel waar je aan toe bent. En je moet inderdaad positief blijven en goed het oude jaar uit! Dikke Knuf
Vandaag een niet veel te melden dag. Ik heb wel een menstruatie die veel heftiger is als anders en ook veel langer duurt maar dat zal wel normaal zijn. Groetjes Scat
Ben blij dat je er positief onder blijft en natuurlijk kan je nu gaan genieten van de champie met de feestdagen
Bel ik net voor het evaluatiegesprek van onze eerste poging. Op z'n vroegst 2 Januari. Ik vroeg of dat echt niet meer kon in December maar dat kon niet i.v.m. de winterstop, ze zaten helemaal volgepland. Ik vroeg of ik wel weer een poging kon opstarten in Januari maar daar konden ze nu niets over zeggen want dat werd pas bepaald na het evaluatiegesprek. Ik heb nog wel gezegd dat me dit tegenviel omdat ze in eerste instantie zelf zo'n haast hadden met mij i.v.m. mijn leeftijd. Wachten dus maar tot 2 Januari voor verder nieuws. Groetjes Scat
grr irritant he die winterstoppen in het zh ik kan ook pas voor evaluatie op zijn vroegst 8 jan komen of als het raak is voor een echo maar meid ga lekker genieten van de feestdagen enzo en voor je het weet is het 2008 wij slepen je er wel door heen
oh meid nog iets bij ons kan evaluatie evt ook via telefoon is dat bij jullie geen optie? tis misschien een idee
Dat wou ik net, typen Marlboro, maar toen werden mijn medicijnen net bezorgd, je was me een stap voor. Nou Scat, ik sluit me aan bij Marlboro, gewoon bellen, nee heb je en ja kun je krijgen!
Echt frustrerend he? Dat je zelf niets in de hand hebt... grrrrr Ik kan alleen maar zeggen dat je inderdaad moet proberen te bellen en er echt alles aan moet proberen te doen eerder aan de beurt te komen. Ook al zou je in januari pas weer met een poging kunnen beginnen, dan zou je je evaluatiegesprek toch wel al eerder moeten kunnen krijgen zodat je zeker in januari kunt starten? Schrijf je beweegredenen op een papiertje en bel ze dan op, dan heb je wat houvast om te zeggen als ze je overstemmen! Bij mij werkt het in ieder geval ... ik hoop bij jou ook! xxx Jootje
Ik heb gebeld en toen ik wou gaan praten begon ik meteen te huilen dus toen moest ze 2x vragen wie ze aan de lijn had. Ik heb gezegd dat voor mij tot 2 Jan. wachten met een evaluatie onhoudbaar is dus ik wordt nu vandaag of morgen door de verpleegkundige die mij behandeld heeft, teruggebeld. Ons was ook beloofd zo snel mogelijk door te gaan voor een 2e poging i.v.m. met mijn leeftijd en daar is ook nog steeds sprake van. Het zal me benieuwen wat hier uit gaat rollen. Dit kost een hoop energie die ik niet heb nu dus ik ben blij als er nu zo snel mogelijk afspraken worden gemaakt. Groetjes Scat Dank voor jullie advies meiden
Goed dat je hebt gebeld, fijn dat je wordt gebeld, hopelijk duurt dat niet al te lang. He, wat vervelend dat je moest huilen aan de telefoon, maar wel heel begrijpelijk hoor! Ik ben benieuwd wat ze je gaan vertellen!
Goed van je Ik hoop dat je goed nieuws te horen krijgt en dat je snel mag starten. Knuffel Liefs wolly
Goed nieuws Mijn evaluatie gesprek is nu: 26 November Dat is nog eens even wat anders. Gelukkig dat jullie en mijn man mij een beetje gepushed hebben om terug te bellen want dit heeft wel resultaat opgeleverd Dank jullie Groetjes Scat