Hee TOP! Wat goed dat je hebt gebeld, zo zie je maar, de brutalen hebben de halve wereld. Meestal sta ik net op de andere helft maar met dit soort dingen niet hoor, dat is gewoon belangrijk. Goed dat je dat hebt gedaan, jouw dag kan vast niet meer stuk! Ben benieuwd wat daar uit gaat komen de 26ste!
Goedzo meid dat je je niet hebt laten afschepen! De MMM is al zwaar genoeg en dan moet je dit "gezeur" er niet bij hebben. De 26e is maandag al....da's al bijna
Goh zeg, de 26e is nu wel heel snel... onbegrijpelijk waarom ze eerst de 2e januari pas zeiden en het nu zo snel kan maar ja, maakt niet uit waarom, het resultaat is het belangrijkste. Denk je dat je dan ook al de start datum gaat krijgen voor de volgende poging? Super nieuws iig!
Ik zal vanavond even vertellen hoe de evaluatie is gegaan. Ik ben nu alle vragen aan het opschrijven die ik wil stellen. Ook over het starten van de volgende poging. Hoop dat ik alle antwoorden krijg en zal het ook snel aan jullie melden Groetjes Scat
Heel veel succes met je gesprek! Hoop dat ze kunnen antwoorden op al je vragen en hoop dat je snel weer mag beginnen aan de volgende poging!
succes met je gesprek vandaag! heel goed dat je je vragen opschrijft voor het gesprek. ga ik ook maar doen groetjes, charlie
Het gesprek ging heel goed. Ze gaan het 2e medicijn van 150 eenheden naar 125 eenheden brengen om te voorkomen dat ik weer zoveel follikels krijg. Ik krijg wat meer pijnstilling tijdens de punctie dus dat moet ook beter gaan de 2e keer. Nu moet ik mijn eerstvolgende cyclus afwachten, die spontaan weer ergens half December zou moeten komen en dan mag ik gaan bellen voor de 2e ICSI-poging dus zo snel al Ik ben blij dat het allemaal zo snel gaat want van mij hoeft dat wachten niet zo en in Juni '08 wordt ik alweer 42 dus ik wordt er ook niet jonger op. Scat is blij en heel positief over de 2e poging
wauw scat wat een goed nieuws! en idd zo snel al! Dit moet gewoon jullie ronde worden, kan niet missen!
Da's idd goed nieuws hoor! Maw je mag in December wss dan nog beginnen met de start van je tweede poging? Super zeg! En wij gaan natuurlijk weer heel hard duimen tijdens je tweede poging... dat het de laatste mag zijn