Wauw scat! Super, nu kun je dus toch eerder! Ik benijd je! En goed dat je nu wat minder eenheden krijgt. Hopelijk is de pijnstilling bij de punctie ook voldoende! Succes, en wat een geluk dat je laatst gebeld hebt zeg!
Inderdaad Ester, ik heb dit ook in het gesprek nog even subtiel gezegd omdat ik het zo vreemd vind dat 1 telefoontje zo'n wereld van verschil kan betekenen. Raar
Wel raar inderdaad, maar geeft niet ik ben blij dat je toch gebeld hebt! En jouw volgende poging wordt een zwangerschap hoor! En ik ga weer HEEL hard voor je duimen en kaarsjes branden!
Heel goed van je Scat en helemaal geweldig dat je dan nu zo snel weer mag beginnen.. Ik heb het al vaker gezegd: Het zkh heeft geen haast en je moet er echt achteraan zitten als je wat wil.. het klinkt belachelijk maar de praktijk wijst het keer op keer uit. De brutale mens heeft de halve wereld zeggen ze wel eens... Bij ons werkt het ook net zo! moet je dan na je ongi weer beginnen met pil, of mag je dat overslaan? We zullen ongeveer gelijk liggen denk ik.. SPANNEND [-o<
Ik heb nooit een pil moeten slikken, vreemd he?. Wat houd dat in eigenlijk : En vanaf wanneer moet je die slikken: Ik start op dag 21 van mijn cyclus met Decapeptyl. Zal bij elk ziekenhuis anders gaan denk ik. Groetjes Scat
Ik moet de pil slikken vanaf dag 1 van mijn menstruatie in januari, het ziekenhuis bepaalt dan tot wanneer ik die moet slikken zodat ze de icsi kunnen inplannen. Maar ook dit zal per ziekenhuis verschillen.
Dat zou ik nog steeds het mooiste vinden. Op de natuurlijke manier! We gaan het weer proberen deze maand en wie weet..gebeurt er een klein wondertje Groetjes Scat
Ik hoop het zo voor je, en dat er een wonder bestaat dat het op de natuurlijke wijze lukt. Liefs wolly
Nou Scat, je weet maar nooit he! Veel klusplezier vanaaf En kijk maar naar mijn zus... al 4 jaar gestopt en haar mannetje heeft Clamidia dus er was een kans dat hij onvruchtbaar is en toch is het ook gelukt op een natuurlijke manier dus niet wanhopen he (ok, ze zaten nog niet in de MMM maar na 4 jaar verwacht je het ook niet meer he!
Zolang je moed en hoop blijft houden, is (bijna) alles mogelijk. Veel plezier vandaag Scat! Ik had zoiets van: we zitten nu tóch in de mmm, nu kunnen we weer klussen voor ons plezier ipv klussen omdat je vruchtbaar bent. Snap je hoe ik bedoel? Al grijp je elke kans, hoe klein die ook mag zijn, met beide handen aan.
Hee hoi! Was even benieuwd hoe het nu met je gaat. Wat fijn dat je nu in december al kunt beginnen, ik hoop echt heel erg dat het gaat lukken meid! Ik ben alvast begonnen met het branden van kaarsjes, en ik stuur je hierbij nog wat positieve energie! Go for it meid het is bijna december!
Bedankt Ester, ik voel me weer goed nu Soms besluipt me even dat gevoel van: Waarom lukt het zoveel mensen om me heen met het grootste gemak en mij niet maar daar probeer ik niet te lang in te blijven hangen. Met wat hulp komen wij wij er ook. Ga nu even op jou topic schrijven en bedankt voor het kaarsjes branden Groetjes Scat PS wil alle meiden tussendoor toch weer eens even bedanken voor alle steun en leuke berichtjes. Dat doet me elke keer weer goed. Jullie zijn lief
He Scat, kwam weer eens effies kijken op je eigen topic.... Hoe is het er nu mee? Ik kan ook echt soms niet begrijpen waarom het de een wel zo lukt en de ander moet er zolang op wachten en heeft de MMM nodig... Vorige week ook weer gehoord dat iemand zwanger is in mijn team. Eerste kindje ook al binnen 2 maanden zwanger, is nu een half jaar geloof ik en tweede kindje weer zo snel. Moest ik even slikken en ben even weggelopen, ben heel blij voor haar
sorry, tekst al verstuurd terwijl hij nog niet af was maar ben dus heel blij voor haar, maar tegelijkertijd vindt ik het niet leuk dat het bij sommige mensen zo makkelijk gaat en bij anderen (wij dus!) kost het zoveel moeite en tranen.... Ben ook echt even weggelopen toen, want voelde de tranen hoog zitten... Dus kan me voorstellen dat jij dat ook zo voelt. Een hele dikke knuffel en ik duim voor een spontaan kindje 8) Liefs Daffie
Kan me goed voorstellen dat je even bent weggelopen Daffie! Ik ben positief over de 2e poging toch hoop ik heel stiekum dat deze natuurlijke poging raak is. Ik wens iedereen een prettig weekend en mijn duimen draaien ook in het weekend Groetjes Scat
Hoi Scat, Hoe is jouw weekend verlopen? Heb je het druk gehad? Januari komt gelukkig steeds dichterbij, al blijf ik hopen op een wonder dat je op de natuurlijke manier zwanger bent geworden/ gaat raken. Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt. Ik blijf je volgen meid. Liefs Lina.