Nee, het worden gezellig dagjes uit. Wat natuurlijk met de kerst ook altijd leuk is. Zag dat je ook een eigen topicje hebt..Leuk Ga ik volgen natuurlijk Groetjes Scat
Dat is gezellig Dagjes weg zijn ook altijd leuk! Wij zijn afgelopen zondag naar kerstmarkt in de grotten van Valkenburg geweest.. ook gezellig! xxxx
Hee Scat, ik las in het ivf/icsi topic dat je hoopte dat de volgende strohalm de jouwe zal zijn, ik hoop het ook meid! Ik heb mijn kaarsen weer voor je in de aanslag, jij verdient ook een mooie zwangerschap en een lief klein kindje! Succes meid, ik duim voor je!
Lieve Scat, Je ziet het nu even niet zo zitten... dat snap ik best wel.. Ik zal ook heeeeeel erg veeel duimen voor je en hoop dat je het mooiste kindje op aarde zult krijgen! Je hebt het verdiend! Hopenlijk zie je het snel weer wat positiever in. Dikke knuf Jootje
Ik hoop ook met de andere meiden mee dat je snel zwanger mag raken. Hier draaien de duimen nog steeds voor je! Dikke knuffel wolly
Bedankt voor jullie liefe woordjes. Gaat best goed met mij hoor! Het zijn eigenlijk alleen situatie's waarbij er hel direct over de 1e poging wordt gevraagd dat ik merk dat ik heel snel emotioneel wordt. Zolang ik daar niet over praat voel ik me wel stabiel. Ik ga voor poging 2 en ga me nog even lekker opladen met de kerst. Groetjes Scat
Hey Scat, Wat kennen we het gevoel allemaal toch goed, een klein woord op het verkeerde moment en hop... daar zijn die tranen Wss maakt dat ook deel uit van de MMM! Iedere mijlpaal die weer gepasseerd wordt is weer een dip moment en iedere goed bedoelde vraag kan weer die gevoelens van teleustelling en wanhoop oproepen... Maar... jouw tweede poging komt nu als een sneltrein dichterbij! Je kan binnenkort weer beginnen hopen en dromen en we duimen nu alvast dat dit de goeie poging wordt Liefs, Marisha
Hee Scat, weet je al waar je heen gaat als je wat dagen erop uit gaat? Je bracht met er wel mee op een idee dus hebben wij gisteravond nog lekker een hotelletje in Dusseldorf geboekt, zondag naar de Kerstmarkt, en dan maandag terug. Kost echt heel weinig, voor 25 p.p. al een hotelovernachting!
Dagje naar Antwerpen, dagje naar Duitsland ..gezellie Dusseldorf is leuk, ik ben daar al eens op de kerstmarkt geweest Groetjes Scat
Ben net ongesteld geworden dus ga morgen met het IVF-team bellen. Dan wordt de 2e poging gestart en moet ik waarschijnlijk op dag 21 van mijn cyclus Decapeptyl gaan spuiten, net als de vorige keer Dat zal dus precies 1 Januari zijn. Hou mik ik het uit Laten we dit maar als een heel goed begin van 2008 beschouwen Groetjes Scat ..en zo krijgt Nieuwjaarsdag 2008 een hele speciale betekenis!
Hee, heb helemaal over dat andere heen gelezen! Wat een geweldig vooruitzicht voor nieuwjaarsdag zeg! Super! Mijn kaarsen gaan weer branden en ik duim me suf voor jou! Ik hoop heel erg dat het je nu gaat lukken!
Woehoew! Wss lang geleden dat je nog zo blij was om ongi te worden En op 1 januari 2008 beginnen met spuiten... dat is echt wel een heel goed begin van het nieuwe jaar Super zeg, we gaan weer heel hard voor je duimen hoor!
Goed nieuws hoor Dan begint het nieuwe jaar voor jou goed. Ik hoop dat het dan gaat lukken voor je. Ik duim voor je meid. Liefs wolly
Scat, ik weet hoe het voelt om ongi te worden én blij te zijn. Het is zó dubbel, maar o zo'n heerlijk gevoel: je kan weer verder! Knuffie van mij.