He Scat, wat goed dat je in Januari weer kan beginnen meis! Ik duim nu alvast voor een geslaagde afloop Liefs Daffie
Dank jullie meiden Lief, al die reacties Ik hoop voor jullie allemaal een heel vruchtbaar 2008 Voor de meiden op het wachtbankje Voor de nieuwe MMM-ers en voor de meiden die al in de MMM zitten en met een nieuwe poging opstarten. Maar eerst nog even voor de meiden voor wie het nog spannend wordt in 2007. Want voor die ga ik nu mijn duimen nog even blauw draaien Groetjes Scat
Lieve Scat, Het jaar 2008 gaat voor ons allemaal knallen. Heel veel succes, supervooruitzicht weer. Liefs, Elvira
Scat, ik heb op Ebay, MP, Speurders.nl enz allemaal nieuwe én tweedehands duimen besteld voor het geval ik er te kort mocht komen. Wil voor jou duimen dat 2008 mega vruchtbaar voor je wordt. Nog plannen dit weekend?
Ik heb vanavond een kerstdineetje van het werk, morgenochtend eerst naar de kapper, dan naar een verjaardag, dan naar de stad kerstinkopen doen, dan boodschappen doen en dan.....rust en Zondag ...rust en natuurlijk precies hetzelfde voor jou gewenst Lina Groetjes Scat
Je werk is er al vroeg bij Scat. Gaat er veel van je haar af? Of laat je het kleuren voor de kerst? Veel plezier op de verjaardag. En geniet van je welverdiende rust ná de activiteiten.
Ennuh Scat, kort, lang (extensions), rood, bruin, blond, krullen? Vertel , hoe was het/ is het? Verders alles goed met je?
hi hi..er is maar een klein stukje van de lengte af, daar ben ik altijd heel voorzichtig mee en heb er koperblond in laten zetten. Ik ben heel tevreden en helemaal klaar voor de kerst Hoe gaat het met jou Nikkie? Groetjes Scat
hee wat lees ik? nieuw kleurtje in je haar... dat is waar ik deze laatste weken en dagen voor kerst iedereen van voorzie! lekker druk dus nu met mijn baan hoe is het verder? liefs anna
Hey lief Scatje, Weer helemaal opgebloeid, nu met nieuwe kleurtje en stukje korter. Ik moet ook weer naar de kapper, en naar de nagelstyliste, maar heb zo geen zin. Ach toch maar weer een afspraak gaan maken. Hoe is het verder met je? Je bent nu toch weer begonnen met een nieuwe poging? Heel veel succes. Liefs, Elvira
Ga 1 Januari beginnen met de 2e ICSI -poging. Een goed begin van 2008 Hoe is het met jou Sybje : Groetjes Scat
Anna en Elvira, leuk he, even tutten zo voor de kerst en Anna..voor jouw beroep is het inderdaad topdrukte nu Ik voel me weer goed en ben positief over de 2e poging Ik heb nu vooral zin in de kerstdagen Groetjes Scat
Goed zo Scat. Positiviteit is erg belangrijk. We komen er wel met zijn allen. 1 januari wordt een fantastische datum. Ik heb nu ook wel zin in de kerst. Keek er tegenop maar nu heb ik wel zin in eigenlijk. Liefs, Vier
Hey Scat, je pakt het goed aan, lekker jezelf verwennen voor de feestdagen! En dan weer een nieuwe frisse start voor 2008! xxxx
Hey Scat. Goed zeg van je dat je heel positief bent erover. Dat is dan alvast een goed begin voor de nieuwe poging. Liefs wolly
@scat : oke spannend zeg duurt gelukkig ook ni9et meer zo lang dan ! hier is alles rustig ...ben alleen een beetje grieperig of zo ....maar dat komt wel weer goed ! L.sybje
Oke haha!Ik ook heel leuk een ander kleurtje in je haar! Ooh je hebt bijna je ICSI poging! Spannend Scat, ik zal voor je gaan duimen! Liefs Nikkie