nou meid, januari 2008 gaat jullie maand worden, dat moet gewoon! Ik wens je alle geluk toe in het nieuwe jaar!
Hee wijffie! Hoe gaat het nu? Kom terug uit Duitsland (erg gezellig) en nu lees ik dat je ander haar hebt! Nog geen foto in je album gezien, ben benieuwd!
We zitten al weer over de helft van de maand en volgens mij zijn jullie nu toch echt wel aan het aftellen! Oudejaar krijgt voor jullie een heel speciale betekenis!
hey meid zie dat je 2e poging gestart is super hoor hopelijk is het deze keer wel raak zal weer mee gaan duimen voor je [-o< [-o< [-o<
Dank je, ik hoop dat 2008 jou ook veel geluk gaat brengen na alle tegenslag die je te verwerken hebt gehad Groetjes Scat
thanks meid we hopen het ook we zullen het moeten zien, hoe het allemaal gaat. eerst maar eens ongi zien te worden en dan kunnen we evt verder...
Het kan gewoon niet anders dan dat 2008 veel geluk brengt! Is ook nog eens een schrikkeljaar... misschien "moet het wel zo zijn". xxxx
He Scat, Zit je ook zo in spanning te wachten op het nieuwe jaar? Nog 4 weken en dan mag ik beginnen en dan gaan we samen in spanning zitten Op naar 2008! Dikke knuffel Daffie
Van mij mag het nieuwe jaar snel komen en ik heb het idee dat de wachtbankjes in Februarie eeeerg vol gaan raken. Groetjes Scat
En dan hopelijk gauw van het wachtbankje in de walvissenzee plonsen! ps. Scat dank je wel voor je pbtje! Heel lief!
Ja,ik zie het ook! Misschien omdat je heel veel op iedereen reageert, en dat iedereen jou daarom heel lief vindt!
Haha zou je wel willen hé Scat Je bent ook heel lief maar vip-member houdt in dat je meer als 1000 berichten hier geplaatst hebt.............