spannende maand weer voor jou... Heel heel veel kracht en dat er dit keer maar een mooi streppje mag komen... Succes..
Hoi meid! Ik wou even tegen je zeggen dat onze kaarsen voor jou weer branden hoor! heel veel succes en hopelijk niet te veel last van bijwerkingen!
@@@@Scat......... Allereerst een heel gelukkig en gezond super vruchtbaat 2008 toegewenst. Super dat je weer bent begonnen.. Heel veel succes...... Liefs Minou
Hey Scat, Nog de beste wensen. En jij gaat ook knallen in 2008. Ik moet me ook aansluiten bij Caruli, hier nog een tweeling. Precies op de grens met een stier, en van beide de eigenschappen. Succes. Liefs, Elvira
wedden dat die horoscoop uitkomt voor jou Scat! Goed dat je weer bent begonnen meid! Ik duim voor je! Liefs Nikkie
Hey Scat! Ik las dat je 16 januari weer eerste echo hebt? Dan lopen we bijna gelijk, ik heb namelijk 15 januari eerste echo. Gaat het spuiten je goed af deze keer? En nog geen bijwerkingen? Ik ben nu alweer 15 spuiten verder en heb nog geen (afkloppen) bijwerkingen. Gaat eigenlijk allemaal heel goed en ik heb ook geen stemmingswisselingen, die ik wel had toen ik de pil aan het slikken was. Ik wil je heel veel succes wensen en ik duim duim duim heel hard dat het gewoon gaat lukken deze keer! Dikke knuf Jootje
Hey Scat, Het schiet al wee op he! Lukt het nog een beetje met het spuiten? Ik wens je in elk geval heel veel succes! Liefs, Doortje
Jootje, wat leuk dat we bijna gelijk opgaan. Ik heb op je topic nog even een vraagje gezet over je schema. Doortje, het spuiten gaat bijna nog gedachtenlozer als de vorige keer. Het lijkt wel of ik op een soort automatische piloot zit en nog geen bijverschijnselen al is het daar nog een beetje vroeg voor. Het voelt goed en ik ben positef Groetjes Scat
He Nina, wat leuk dat jij even voorbijkomt Hoe gaat het met je : Ik wens jouw natuurlijk ook een heel mooi 2008 en dat je zwangerschap maar voorspoedig mag verlopen en dat je straks maar een mooi beebje in je armen mag houden Groetjes Scat
Hey Scat, ik zie dat je alweer begonnen bent met spuiten? Spannend hoor. Ik wens je super veel succes vor deze poging. Dat het meteen de eerste poging in dit jaar raak mag zijn. Ik duim voor je \/ Liefs Hope
hey Scat, Zo te horen zit in dan inderdaad in een langer systeem verwikkeld.. Ik moest na mijn ongi op dag 3 eerst 2 weken de pil slikken, daarna mocht ik beginnen met decapeptyl, dit zou normaal gesproken 2,5 week zijn, maar vanwege plaatsgebrek in zkh is dit bij mij geworden tot 15 januari, Dan eerste echo en gonal spuiten en dan waarschijnlijk na 14 dagen punctie, dus dat zal ongeveer rond 30 januari zijn (eind jan, begin feb). Dus dan lig je toch een beetje voor..hihi SUCCES! xxx
Hope, fijn dat je voor me duimt Jootje, bedankt voor de info Gek he, dat er allemaal van die verschillen zijn maar uiteindelijk zal het aan het einde niet meer dan een week verschil zijn Groetjes Scat
@ Scat....wens je heel veel suc6! Blijf je volgen en voor je duimen! Hoe zit het met een stier? (ben ik nl.) Liefs Marjo
Hey Scat Hoe gaat het met het spuiten, lukt het allemaal nog, heb je nog steeds geen bijverschijnselen? Ik duim voor je dat het goed gaat Liefs wolly