Ja, het schiet lekker op en als alles mooi schoon is op de echo kan ik de Puregon bijspuiten Groetjes Scat
Goeiemorgen Scat, Voor jou nog één dag! Ik mag vanmiddag. Hoe laat moet jij morgen? Zo komen we toch weer een stappie dichterbij he? WE GAAN ERVOOR! En ik duim heel hard voor jou! xxx
Dank je meiden. Jootje, ik heb morgen om half 10 de echo. Hoe laat heb jij vandaag de echo. Ik voor je Groetjes Scat
Heb even geen moed en energie om alle persoonlijke topics van iedereen langs te gaan. Probeer wel te lezen op het IVF/ICSI topic en hou jullie natuurlijk wel op de hoogte. Bedankt voor alle steun die ik meteen van jullie krijg Groetjes Scat
Geeft niks hoor Scat. Nu steunen wij jou massaal. Ik hoop dat jullie eruit komen. Dikke virtuele knuffel. Liefs, Elvira
Hier nog eentje! Jullie komen er wel uit lieverd. Bij ons was het ook een paar daagjes mokken. Hou vol meid. Ik duim dat jullie snel weer alles bijleggen
We gaan vanavond praten dus er is een opening. Hoop dat alles goedkomt [-o< Groetjes Scat en bedankt voor jullie steun