hoi scat, ik lees soms een beetje mee. heel veel sterkte, ik hoop echt dat jullie vanavond een goede avond samen zullen hebben. jij heel veel sterkte, het lijkt me heel moeilijk voor je! liefs rachel
Lieve Scat, Wat vervelend toch allemaal weer. Ik hoop dat je een fijn gesprek gaat hebben vanavond en er weer helemaal voor gaat... Ik weet niet precies wat er gaande is maar Soms moet de bom even barsten om tot een goed gesprek te komen, het zal jullie waarschijnlijk alleen maar een sterker team maken. Ik denk aan je! Een dikke knuf van mij en een lik van onze Spetter!
Lieve Scat, ook nog even op je eigen topic een hart onder de riem steken hoor...Ik hoop zo dat jullie eruit komen. Al die behandelingen en de emoties die hierbij vrijkomen hebben zo'n impact op je leven, dat je moet knokken voor je relatie. Het is allemaal zo moeilijk! Ik hoop morgen beter nieuws te lezen en ben blij dat jullie vanavond in ieder geval gaan praten..... Heel veel sterkte meissie en we zijn er voor je hoor! Dikke knuffel Daffie
Lieve Scat, Heb net de halve zwpagina uitgepluisd om te zien wat er aan de hand was met je... wat een ellende meid! Ik hoop dat jullie een heel goed gesprek hebben vanavond en dat de lucht wat geklaard word tussen jullie. Hopelijk heb je morgen wat positiever nieuws! Ik brand een kaarsje voor je vanavond! Een hele dikke knuffel, Marisha
Lieve scat... heb aan je gedacht gisterenavond. En heel hard geduimd. Hoop dat het gesprekje gisteren een beetje vlot verlopen is. Hoop dat het snel weer helemaal goed komt Knuffel
Al dat denken aan mij en duimen voor mij heeft geholpen. Het gesprek is goed gegaan en ik ben opgelucht! Alles ziet er weer veel zonniger uit vandaag Wij willen graag kinderen en gaan door met de ICSI-poging. Ik probeer nu weer positief verder te gaan De echo was goed Alles is schoon van binnen dus ik kan het 2e medicijn gaan spuiten en 25 Jan. heb ik een echo om te kijken hoe de follikels groeien. Bedankt voor de steun toen ik het gisteren even helemaal Groetjes Scat niet meer zag zitten
Lieve Scat, FANTASTISCH NIEUWS! Gelukkig zijn jullie eruit gekomen en denk erom he? Blijven vechten voor elkaar, zeker in moeilijke tijden! En de echo mooi schoon... heel goed! Dan lopen we weer beetje gelijk op. Ik mag de 22e terug om te kijken wat er allemaal aan het groeien is en ze verwachten ongeveer de 29 a 30e januari de punctie.. spannend he? Ik blijf duimen! xxx
Hi Scat, Fijn om te horen dat de lucht weer is geklaard en jullie er weer voor kunnen gaan! super dat de echo mooi schoon was en dat je eind volgende week al weer fm hebt! groetjes, charlie
Heerlijk nieuws scat! Echt fijn! Nu vol goede moed verder! Gaat helemaal goed komen, ik voel het gewoon!
Heey Scat! Goed om te lezen dat je alles uit hebt gepraat! Super voor je! Volgende week FM, spannend! Succes meid en ben erg blij voor je! Liefs en dikke knuf Nikkie
Ohhhhhhhhh gelukkig meid, ben zo blij voor jullie Nu kunnne jullie weer lekker verder. Heel veel succes met de ICSI poging, hopelijk gaat het lukken. Liefs wolly
Goeiemorgen Scat, En...hoe is het vandaag? Voel je je weer wat vrolijker? En ook al lekker aan het spuiten? Langzaamaan kruipt "de dag" steeds dichterbij he? We blijven lekker verder duimen! xxx
Lieve Scat, Ben blij te lezen dat het gesprek goed verlopen is en jullie er SAMEN toch nog voor willen gaan! Ik merk vaak dat blijven praten heel belangrijk is bij de behandelingen... je relatie komt zwaar onder druk te staan maar ik denk dat als je als koppel hier door komt... je als koppel alles aan kan! Heel veel succes nog de volgende weken! Hopelijk mag jullie geduld nu ook een beloond worden! Liefs, Marisha