Eigenlijk als mijn vriend opstaat komt hij na 5 minuten met de beide spuiten naar boven, dan jassen we die er in en ga ik me ook aankleden, het is amper een minuutje...ik duim voor je hoor voor vanavond!
He eshter, wij moeten ook s'avonds de prikken erin jassen zoals jullie dat noemen! hihihi Ik weet nog steeds niet of ik zelf ga spuiten of mannetje! We doen wat goed voelt! Kus nina
Dat ging helemaal goed Toch was ik blij dat mijn man even de spuit heeft klaargemaakt want ik ben niet bepaald een technisch wonder.ha..ha maar nu hoef ik de pen alleen maar op 150 eenheden te zetten en een nieuw naaldje op te plaatsen dus dat zou ik zelf wel moeten kunnen. Ik zie wel, maar ik denk dat ik het nog een keer samen oefen. Groetjes Erna
Fijn dat het goed ging! Handig dat je man je heeft geholpen! En nu maar lekker broeden en op naar de echo! Het gaat ons vast lukken!
Vrijdag dus, daar zitten dan meer dagen tussen dan bij ons, of vergis ik me nu. Ik zal zondag wel even vertellen hoe het is gegaan, brr ik moet er nog niet over nadenken want ik ga er al tegenop zien als ik eraan denk!
Dat idee had ik ook, ik zat ook al een beetje met een : boven mijn hoofd. Ik tel bij mij 9 dagen (van de dag van de 1e Puregon-spuit t/m de echo dag) en dat zijn er bij jou echt minder volgens mij. Strange : Groetjes Erna
Zal vast wel goed komen, in het ziekenhuis weten ze vast heel goed hoe dit allemaal moet, en ook dit zal wel weer per ziekenhuis verschillend zijn. Ik kan zondag wel eens vragen waarom het voor de 1 9 dagen is en voor de ander maar 5...als ik er aan denk, door de zenuwen vergeet ik altijd veel...
Komt allemaal goed hoor, niet te zenuwachtig zijn! Het zijn ook wel spannende tijden, gelukkig slaap ik er nog steeds aardig goed onder. Groetjes Erna
Spuit nu een paar dagen Puregon maar dat merk ik wel! Wordt wakker met buikpijn, vandaag en gister. Ik bloed steeds heel iets. Het is wel weinig ( zeker geen ongesteldheid) maar toch gaat het maar niet over. Zal er wel bijhoren allemaal en ik hoop dat ik weer wat vrolijker wordt want ben snel uit m'n hum en ben wat stiller als anders. Maar we gaan gewoon door Groetjes Erna
Hey Erna, zo te horen loopt het allemaal niet zo heel lekker en heb je toch wel wat last van de medicijnen. Maar ja, je moet maar steeds denken dat het voor het goede doel is he! Je bent wss goed aan het broeden zeker he? Hoop dat je op de volgende echo mooie dingen te zien krijgt! Liefs, Marisha
Dank je Marisha, had ik even nodig. Vind het ook zo vreemd dat ik pas na 8 spuiten Puregon een echo krijg want ik heb nu al het gevoel dat er van alles werkt. Maar het zal wel normaal zijn en misschien ook wel per ziekenhuis verschillen. Groetjes Erna
mja, heb zo ook al het idee dat ieder ziekenhuis er zijn eigen methodes op na houdt. Bij de ene moet je bijna om de 2 dagen komen en bij de andere moet je bijna niet komen. Al zou je natuurlijk wel denken dat je bij de eerste poging met meds beter in het oog gehouden zou worden... je moet maar denken dat zij de experts zijn en heus wel weten wat ze doen! Als ik nog iet of wat kan tellen moet je over 3 daagjes voor een echo? Succes iig! Liefs, Marisha
Hoi meid! Hoe gaat het nu met je? Bij mij in het ziekenhuis zeiden ze; als je iets voelt, buikpijn ofzo of dat het wat borrelt dan is het meestal een goed teken! Dus hou vol meid! ik duim vooor je!
Volhouden meid! Er is inderdaad vanalles aan het werken Goed zo! Nog even en dan mogen ze er weer uit (en snel daarna hopelijk weer eentje terug die dan nog heeel lang mag blijven zitten )
Dank jullie meiden! Vrijdag is mijn 2e echo maar als het heel erg begint te borrelen vraag ik gewoon om een tussentijdse echo. Ik kan elke dag tussen een bep. tijd bellen om iemand van het i.v.f team te spreken. Tja een extra check is misschien toch niet weg en ze hadden vantevoren gezegd dat ze mij bij de 1e poging wat meer in de gaten zouden houden. Groetjes Erna
Goed idee een tussentijdse echo kan geen kwaad! Kan me voorstellen dat je je wel wat zorgen maakt. Maar het gaat vast goed, het ziekenhuis heeft het vast vaker gedaan op deze manier, maar ik vind ook dat er wel veel tijd tussen zit. Ik blijf duimen voor je!
Oh ja, heb ik mijn topic op je vraag gereageerd maar ik zal het antwoord hier ook nog ff neerzetten. Je kan de follikels heel goed zien op het scherm, ook dat sommigen heel groot zijn terwijl anderen veel kleiner zijn. Ben ook wel benieuwd hoe groot ze zijn, morgen maar even vragen. En voor jou ga ik heel hard duimen en kaarsjes branden! Ik gun het je echt dat je straks een mooie dikke buik krijgt!
@ Erna...veel suc6 dan a.s. vrijdag meid! Hoe bedoel je als het erg begint te borrelen? Wat voel je dan precies? Ik had er nooit veel last van! Heb ik wat gemist door me verdriet? Hoe en wanneer was je 1e fm? Liefs Marjo
Ik had dit weekend al het idee dat de Puregon behoorlijk zijn werk aan het doen was. Mega rugpijn en buikpijn en ik had toen zoiets van, als het zo door blijft gaan in mijn buik (niet letterlijk borrelen maar meer figuurlijk) dan zie ik liever dat ik nog even een tussentijdse check krijg. Maar dat is volgens het ziekenhuis niet nodig. Ik heb Vrijdag mijn eerste check om te kijken hoeveel folikels er zitten en hoe groot ze zijn. Vandaag heb ik trouwens weer nergens geen last van. Groetjes Erna