Hey Scat, als het goed is is de punctie alweer achter de rug nu. Ik hoop echt dat het is meegevallen en dat er mooie eitjes uit zijn gekomen Doe het rustig aan vandaag en de rest van de week.... Dikke knuffel Daffie
He Scat, Ik ben erg nieuwschierig hoe het is gegaan.....Ik hoop dat het een beetje meegevallen is. Liefs Doortje
Hee meis, hoe gaat het nu met je? Hoe ging het vanochtend? Goed uitrusten nu hoor, zorg goed voor je zelf en laat je mannetje je maar lekker vertroetelen!
Haai scat......... Ik was ff benieuwd hoe het met je gaat . Hopelijk heb je de punctie goed doorstaan en zijn er mooie eitjes uitgekomen. Liefs Minou
De punctie is zo meegevallen Ik heb goed op mijn ademhaling gelet en het was ook minder pijnlijk als de vorige keer en het duurde ook minder lang dan de vorige keer. Wat een opluchting en ik heb echt wat aan de tips over de ademhaling gehad Er zijn 17 follikels aangeprikt en toen op naar Nijmegen en daar begonnen ze met de telling..wacht..wacht en toen de uitslag.. 17 eicellen , ik wist even niet wat ik hoorde, en het zaad ook nog goed, ik ben zo blij Groetjes Scat Vrijdag tussen 11.00 en 14.00 krijgen we te horen of er goede embryo's zijn en als dat zo is dan is Zaterdag de terugplaatsing
wow meid fijn dat het je meegvallen is en wat een goede score zeg op naar zaterdag meid! ik weet zeker dat er een paar mooie emmy's zijn ga heel hard voor je duimen
Da's een mooie score hoor Scat! Ben zo blij voor jullie! Nu maar hopen dat ze allemaal goed hun best doen en er mooie emmy's uit voortkomen! Hop naar een goede terug plaatsing zaterdag
Scat , 17 stuks! Ongelooflijk, wat een goed nieuws! En dat het nog meeviel, nou dan kan het niet meer stuk. Op naar vrijdag! Ik ben zo benieuwd hoeveel er dan bevrucht zijn! En dan zaterdag weer een tp, meid jouw geluk kan niet op! Het is je heel erg gegund! Lekker bijkomen nu, ik duim voor jou!
Super fijn zeg! Je bent een super goed broedkipje :-D Heel veel succes met afwachten tot zaterdag. Laat je intussen maar lekker vertroetelen! Elmo
Marjo, hoe gaat het met jou? en meiden.. even voor jullie allemaal: Wat fijn dat jullie allemaal altijd zo snel reageren. Dat voelt zo goed, ik wordt er echt blij van Groetjes Scat
@ Erna....(ff off-topic) dat ik me al 11 weken niet goed voel, ligt dus aan een te snel werkende schildklier. Vandaag een jojiumhoudend drankje gehad en morgen een schildklierscan. Daarna waarschijnlijk aan de tabletten. Ben eens benieuwd! Moet morgen om 10.45u dus! Liefs Marjo
Scat, wat fijn dat de punctie zo goed is verlopen! Ben blij voor je en super dat je het met je ademhaling op hebt kunnen vangen En wat een geweldige score van 17 eitjes!, ik voel me er een beetje nietig bij moet ik zeggen. Ga nu heel hard duimen dat er veel mooie embryo's mogen gaan ontstaan....succes komende dagen en doe het rustig aan! Dikke knuf Daffie
Lieve Scat, WAUW wat een mooie score zeg! Daar komen vast en zeker ook heel stel mooie emmy's uit en dan kruip je zaterdag gezellig naast ons op de bank! Gelukkig heb je wat aan de ademhalingstips gehad. zo slepen we elkaar allemaal door de punctie heen Geniet van het goede nieuws en neem de rust om te herstellen van de punctie! Dikke knuf