Vandaag is het zover.... Oehhh ik voel gewoon dat je mooie emmy's gaat krijgen! Ik moet zo werken, maar hoop tussendoor te kunnen checken hoe het hier staat! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< xxx
Lieve Scat, ik ben er straks helaas niet om je goede nieuws te lezen. We zijn namelijk het hele weekend weg. Maar ik ga heel hard duimen dat je maar veel emmy`s mag hebben en een goede terugplaatsing. Liefs Hope
Pf wat een spanning, ik heb er buikpijn van! Ik hoop dat je gauw een telefoontje krijgt! Ben errug benieuwd!
Hier nog iemand die aan het duimen is, er is nog genoeg plek voor jullie allemaal op het wachtbankje hoor. Liefs debje
ik wens jullie veel mooie emmy's toe! en heel veel sterkte tijdens die twee weken wachten. ze kunnen al zoveel, dat het jammer is dat niemand daar iets aan kan doen wat was het mooi geweest als we na alle stress gelijk wisten of de terugplaatsing een succes was!
Brrr...wat ben ik zenuwachtig en mijn man heeft een sollicitatiegesprek dus een beetje dubbele spanning. Ik hoop maar dat ze snel na 11.00 bellen. [-o< [-o< [-o< [-o< Groetjes Scat
Lieve scat....me duimen draaien voor jou! Van zo'n prachtige score moeten prachtige emmies komen toch! Ook suc6 met je man! Liefs Marjo
Er zijn er 3 Ik mag mijn handen dichtknijpen met dit resultaat Ze gaan me morgen vertellen welke kwaliteit ze zijn. (Er zijn er 5 kapot gegaan met aanprikken en de anderen waren niet goed gedeeld) Ik ben gerustgesteld en blij . Morgen om half 2 is de terugplaatsing Groetjes Scat