oh scat ik leef weer elke dag met je mee en kom als eerste even checken of er al wat meer bekend is ! duimen draaien! xx nina
De ongi moet wegblijven! Niks is vervelender dan die wachtweken. Ik hoop dat je het nog even volhoud en over een aantal daagjes posi test. Ik duim voor je. Liefs wolly
Misschien nog een weekje weggaan Scat, dan vliegt de week voorbij Grapje hoor! Ik duim stevig door voor jullie! Dikke knuffel Daffie
Hoi Scat, Blijven volhouden he? Ik duim voor jullie [-o< . Het gaat zeker goedkomen.....dat moet gewoon... Liefs, Freddie
hoi scat, ik wil je nog even heel veel succes wensen met de laatste wachtdaagjes. ik hoop echt voor je dat je positief test. hou nog eventjes vol! x lisa.
Hoi Scat, Hopen op een posi test... wil je niet blij maken met een dood vogeltje, maar ik had zelf menstruatie pijnen, ik zei nog tegen mijn vriend... met de feestdagen kunnen we weer naar het ziekenhuis, en zowaar een paar dagen later een vette positieve test dus.......... Ik hoop het zo voor je, Groetjes Maxi
Lieve Scat, Bedankt voor je lieve berichtje gisteren! Dat had ik wel ff nodig hoor.. Mijn duimen draaien nu overtime speciaal voor jou! Bij jou gaat het gewoon helemaal goed komen! Probeer nog maar wat te relaxen deze laatste week, want die is het zwaarst weet ik nu. Dikke kus
Voel me goed vandaag dus tot nu toe mag ik niet klagen! Gelukkig dat jullie zo hard voor me duimen Groetjes Scat
Tot wanneer moet je de Progestan gebruiken Scat? Als het goed is vandaag 2 weken na punctie toch? Spannend meid...ik blijf duimen hoor!
Scat, mijn hoop is nu op jou gevestigd hoor...ik vindt toch dat deze maand met tenminste 1 zwangerschap afgesloten moet worden! Ik ga heel hard voor je duimen, over 5 dagen weet je het! Dikke knuf Daffie
dag 13 alweer..en het gaat goed las ik! Toppie... Op naar de 18e en ik kan niet wachten om te horen dat het gewoon lekker RAAK is.. Tot die tijd blijft het kaarsje voor je branden en draaien mijn duimen op volle toeren! xxx
Inderdaad, dag 13 en gelukkig alles rustig In mijn vorige ICSI poging had ik al 8 dagen van ongi-pijn achter de rug en dat maakte er toen niet relaxter op. Ik voel me nou een stuk rustiger in de 2e wachtweek. Ik hoop dat dat zo blijft Groetjes Scat
scatje hier hcgkes voor jou **************************************************************************************hcgkes voor scatje*****************************************************************************************************************