Hoe gaat het met je scat? Nog 4 daagjes dan kun je testen! Goed dat je nog geen ongi krampjes hebt! Succes meid! Liefs Nikkie
Heel veel sterkte met de laatste dagen wachten! Hoop voor je dat je maandag goed nieuws mag hebben! groeten Mirjam
Gaat goed vandaag, geen pijntjes. En met al dat duimen en al die hcg-kes die over mij uitgestrooid worden moet het wel goedkomen. Groetjes Scat
Meid me kop staat ff niet zo naar deze site, maar ik blijf voor je duimen! Het gaat helemaal goedkomen met jou! Suc6! Liefs Marjo
oeoeoeh zo spannend! hoop dat je aardig wat verzetjes hebt deze laatste dagen en dan hopen op dat allerpositiefste bericht sterkte!
DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM Nog even volhouden en dan zul je je 2e streepje op de test zien! xxx
Nou scat nog ff een weekendje duimen. Dan hoop ik dat jij wel (mijn duivels kwamen vanmorgen) wel een vet positieve test in handen hebt. Ga nog harder duimen. Liefs Kareltje
Lieve Scat, Ik duim me nog steeds te pletter. Het zou fantastisch zijn als je positief test. Liefs, Elvira
Hey Scat, Hoe voel je je, nog een paar nachtjes en dan weet je het meis....Ik gun het jullie zo! Ik ga nog even door met duimen hoor! Liefs Daffie
He Scat, Heel, heel, veel succes het is zwaar zo de laatste paar dagen! Duim me echt de pletter voor jullie! Jullie moeten gewoon de gene zijn die het gaat lukken deze maand, ik gun het jullie zo....... Maar uhhh...ik stop met tikken, moet weer verder duimen! Dikke geluksknuffel, Schaapje
Hey Scat ik denk nog steeds aan je en wil je heel veel succes wensen mn duimen draaien volop voor je.