Ik ben blij en optimistisch. Wat zeg je me daarvan Dat ga ik vasthouden, dat gevoel want dat is belangrijk nu. En op de 18e, Maandag dus, ga ik testen en daar hou ik me aan vast omdat er een 8 in zit en dat is mijn geluksgetal!. Groetjes Scat P.S. Vergo, wat leuk dat je even voorbijkomt en het zijn 2 jongens lees ik
Ja klopt het gaat hartstikke goed, woensdag de 20 weken echo gehad en alles ziet er heel goed uit. Het gaat gewoon lukken blijf positief was ik ook met testen en je ziet het resultaat. Knuf
Hey Scat, ik kwam ook even kijken hoe het hier gaat. Het gaat nog steeds goed lees ik. Geweldig meid. Ik blijf ook voor je duimen en hoop op een super positieve test maandag. Liefs Hope
Nog maar 2 nachtjes slapen... tenminste ik hoop dat je wel kan slapen en niet te nerveus bent. Ik duim volop, jij moet gewoon zwanger zijn! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Knuf
OOOOhhh,nog maar 1 nachtje slapen! Nu begint het echt spannend te worden. Hoe voel je je verder scat,heb je al klachtjes? Liefs Kareltje
Ik hoop het zo ik duim me rot hier! Het is wel spannend zeg, heb nu een goed gevoel dat het raak is. Heeeeeel veel succes morgen met testen ik kom zosnel mogelijk spieken op je topic om je te feliciteren Liefs wolly
Je maakt het wel heel erg spannend hoor Scat! Alvast heel veel succes met testen morgen! Ik moet werken, maar kijk af en toe wel even of het raak is! Dikke knuf Daffie Ik duim en duim en duim...
Hey lieverd, heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel succes morgen met testen. Ik denk aan je, ook al moet ik werken. Maar daarna kom ik heel snel spieken naar de uitslag. Liefs Hope
Ohhhhhhhh spannend ik duim natuurlijk ook nog steeds door. Morgen uit mijn werk ga ik meteen even gluren. Hoop zo op goed nieuws. liefs vruchtje
[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Nog één nachtje slapen! Ik hoop het zo.. zal morgen je topic zeker blijven checken! Knuf
Heel veel succes morgen met testen Scat! Ik duim voor je hoor...jij bent gewoon zwanger, dat moet Laat je ons niet heel de dag in spanning zitten hahaha
Ik dacht even snel kijken of ze misschien al heel vroeg op was vandaag... Moet nog even geduld hebben. Mijn duimen draaien volop verder! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< xxx