Helaas, de test was negatief. Ik had zo verwacht dat het goed zou gaan deze keer maar het mocht niet zo zijn. Ben heel verdrietig Groetjes Scat
ooooooooooooooh scatje toch... t blijft pijn doen he...dikke knuf en kus..helaas kunnen we niet meer doen he....
Oh nee..........Lieve Scat, wat erg vind ik dit voor je.. Lieverd sterkte met het verwerken van dit nieuws Hele dikke knuf!
He verdorie zeg dat dit net weer moet gebeuren. Ik had zo'n goeie hoop dat het nu raak zou zijn. Heel veel sterkte. Liefs wolly
Ach lieve Scat, wat een teleurstelling zeg! Ik kan niks zeggen waardoor jij je beter voelt helaas. Het is gewoon k* met de grote K. Ik hoop ontzettend dat je de moed weer bij elkaar kunt rapen en deze teleurstelling een plekje kunt geven. Als jullie opgaan voor de volgende ronde wil ik jullie daar ontzettend veel succes en geluk mee wensen! Ik hoop dat jullie droom uitkomt! Elmo
Oh Lieverd, Wat een rotnieuws.. ik had ook zo'n goede hoop voor je. Ik snap dat je verdrietig bent hoor. Doe rustig aan en neem de tijd. Liefs, Elvira
Lieve Scat, wat een rotnieuws! Ik vind het echt heel erg voor jullie. Heel veel sterkte. Dikke knuffel... Marisha
Lieve Scat, Wat een ontzettend KL*TE nieuws.. Ik had er zo'n goed gevoel bij, ging er eigenlijk helemaal vanuit dat jij diegene met het goede nieuws zou worden deze keer.. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. ik vind het gewoon heel oneerlijk, het was je zo gegund. HEEL VEEL STERKTE.. Neem de tijd! Hele dikke knuf Jootje
Moet echt heel veel huilen vandaag. Morgen blijf ik ook nog thuis omdat het even niet zo goed gaat. Woensdagochtend heb ik een 2e test als ik nog niet ongesteld ben geworden. Moet nog wel bolletjes blijven gebruiken t/m morgen op advies van het ziekenhuis. Groetjes Scat
He gatver...wat onwijs oneerlijk en klote! Ik had zo gehoopt dat het tij bij jou weer zou gaan keren voor al die meiden op het forrum! Meis hele dikke digi knuffel! Ik wou dat ik meer voor je kon doen! liefs Nina