Nou... k denk dat de gyn niet gaat kunnen volgen met het tellen... 32 zeg Dat lijkt me echt geweldig! Moet je de pregnyl zelf zetten? Bij mij hebben ze gezegd dat ik dit niet zelf mag en ik moet dus morgen (wss) naar de spoed van ons lokaal ziekenhuis om die te laten zetten. Nog even en dan wordt het terug wachten geblazen Succes
Ik moet de Pregnyl zelf zetten. Dat wordt nog een mooi gemix. Maar mijn man zal mij wel even assisteren en samen komen we er wel uit ..ha.ha We lijken wel van die huisapotheken ha..ha Maar gelukkig morgen een rustdag met de medicijnen. Groetjes Scat
Dat komt vast goed! Ik vond die dag zonder medicatie heel kaal, dacht telkens dat ik iets vergat. Succes meid!
Scat, HELEMAAL GEWELDIG dat de punctie doorgaat! Misschien heb je dan ook wel des te meer eitjes! IK DUIM VOOR JE dat het er een hoop gaan zijn en dat je een mooie TP gaat krijgen! Groetjes Jootje
Hoe is het gegaan met de spuit? Je gaat dat gewoon heel erg goed doen met die punctie! Ben ik zeker van!
Nou, de spuit heb ik alleen gemixt en vandaag geen drugs Wordt een kaal dagje vandaag. Ik ben maar gewoon naar mijn werk gegaan, dat is zowiezo beter voor de afleiding want ik denk dat ik knap nerveus ben morgenochtend Bedankt voor de steun meiden Groetjes Scat
Succes met de zenuwen meid! Kan wel zeggen dat het mee gaat vallen maar ik zou het je niet durven zeggen. In ieder geval duim ik nog steeds heel hard! En een fijne werkdag vandaag!
Hey Scat, morgen wordt DE DAG! Vandaag nog even lekker rustig aan doen en vooral proberen je gedachten te verzetten... Hoop dat het allemaal een beetje mee valt morgen. Liefs, Marisha
Dank jullie meiden Ik loop wel rond maar merk wel dat er veel follikels zittten. Hele pijnlijke zij maar ik blijf lekker op mijn werk want dan ga ik niet malen. Morgen om deze tijd is het voor mij al weer achter de rug. Daar hou ik me maar aan vast. Nog heel even door het leven als paashaas met het mandje eieren Groetjes Scat
Scat, Hoe voel je je? Ik hoop dat je de zenuwen nog beetje aan kan! Ik duim keihard mee morgen voor een goede en mooie punctie! HELE DIKKE KNUFFEL! Nina
Super....... Heel veel succes morgen. Ik ga duimen....... 32 follikels.....pfffff wel een hele klus ,maar voor het goede doel.. XXX
Ik voel mij een beetje zenuwachtig worden voor wat komen gaat. De gezonde kriebels. Ik hoop wel dat ik een beetje slaap vannacht! Maar ik kan eigenlijk beter vragen hoe jij je voelt. ZWANGER DUS Die NINA Wat een fantastisch nieuws zeg Ben zo blij voor je! Jij zweeft vast ergens in de 7e Hemel! Het is je zo gegund. Groetjes Scat
Scatt! Je punctie komt nu wel HEEL dichtbij! Zet em op meid! Ik heb vast al eerder gevraagd hoe laat je aan de beurt bent maar ik weet het niet meer maar ik duim wel heel hard en heel veel! Succes! Liefs en knufel; Ester
9.45 ben ik het pineutje. Hoop echt dat het allemaal een beetje meevalt en dat ik nog een beetje normaal slaap vannacht. Het scheelt wel dat ik weet waar ik het voor doe. Groetjes Scat
Scat, dan ben je redelijk op tijd het pineutje (leuke uitspraak) ik wil je heel veel succes wensen, en ik hoop dat je niet al te veel pijn hebt. Heb je ook eventueel een tabletje gekregen voor als je niet kunt slapen van de spanning? Nou, als ik je niet meer spreek hou vol dan heb je hopelijk snel een lief mooi beebje dat in je groeit! Knuffel! Ester.
Hoi Scat, Kom je ook nog even een hart onder de riem steken! Zet hem op morgen... liever lekker vroeg de pineut dan dat je nog de hele dag moet zenuwachtig wezen Dan ben je nog voor de middag weer helemaal kaalgeplukt! Ik zal aan je denken en duimen voor goed nieuws! Heb je trouwens genoten van je hormoonloos dagje? Denk dat dat toch ook wel een beetje goed kan doen Liefs, Marisha