8.36 uur; Scat je bent bijna aan de beurt, nog een dik uur, ik denk aan je en ik hoop voor jou dat er weinig pijn bij komt kijken! Als je thuis bent lekker op bed of op de bank, veel drinken en goed uitrusten....toi toi toi meid!
Hier nog iemand die voor je duimt! Zelfde tip als Es al zei...strakjes veeeeeel rusten en veeeeeeel drinken
Hoi Ernie,, Als het goed is is alles nu voorbij! De punctie dan......hoop dat je je een beetje ok voelt! We wachten op je meid...doe maar even rustig aan! dikke knuffel! Nina
Ohh...ik ben nieuwsgierig! Het zit er gelukkig voor je op! Doe rustig aan he! Enne Stienke zei het ook al, goed water drinken he! Liefs Schaapje
Oh jee, begin wat ongerust te worden nu maar misschien lig je gewoon lekker te slapen, moet natuurlijk ook gebeuren, maar ben zo benieuwd...
EN en en... hoe is de punctie gegaan? Hebben ze ze alle 32 eruit kunnen halen? Verder, gun jezelf lekker de rust! En op naar een TP! xxx Jootje
Daar ben ik dan..tja op en neer rijden van Apeldoorn weer naar Nijmegen en terug! Ik ben niet snel een pieperd maar heb echt liggen janken van de pijn, zelfs onder de pijnstillers! Ze hebben er 24 aangeprikt die groot genoeg waren en toen, op naar Nijmegen voor de rest. Daat werden de eicellen geteld en moest mijn man zijn bijdrage leveren. En de telling kwam op 17 eicellen En de kwaliteit van hte sperma was goed genoeg om er 17 te gaan aanprikken voor I.C.S.I. Vrijdag krijgen we de uitslag over hoeveel er bevrucht zijn en Zaterdag de terugplaatsing. Ik ben zo blij en opgelucht na dit pijnlijke ochtendje Groetjes Scat
Hey Scat, ik lees je topic al een tijdje mee, en ik moet eerlijk zeggen: ik ben hartstikke opgelucht dat je even een reactie geeft! Super, 17 eitjes! Nu maar hopen dat de zwemmers van je man verliefd worden, hihi! Rust maar goed uit, en ga lekker 'bankzaken' doen, en nu maar hopen op goed nieuws! Van mijn kant in ieder geval ALLE geluk toegewenst!
Ik was er al bang voor omdat je ook zoveel had, maar wat fijn dat het achter de rug is meid! Hoe voel je je nu? Nog steeds veel pijn? Ik lag daar ook te huilen hoor geeft allemaal niets. Ik begrijp het maar al te goed. Nu lekker uitrusten ik duim heel hard voor jullie voor de uitslag vrijdag! Je maakt vast goede kansen! Ben jaloers op je hoeveelheid eicellen joh ik had er maar 7 waarvan 4 geschikt waren... Super dit meid! Kan me voorstellen dat je opgelucht bent! Knuffel Ester.
Het is allemaal nog erg pijnlijk dus ik kruip lekker op de bank nu. Dank je voor de opbeurende woorden Groetjes Scat
Hey Scat super score zeg, doe lekker rustig aan laat je lekker verwennen en veel drinken. Bij mij waren er 19 aangeprikt en heb ook vreselijke last gehad dus ik weet hoe je je voelt maar als je vr en za goed bericht krijg ben je het allemaal vergeten succes
Hoi meis. Hopelijk ben je nu lekker aan het bijkomen, morgen voel je vast wel al een stukje beter! Liefs Ester
Dank jullie meiden Ik voel me al een stuk beter, alleen alweer door de reacties die ik krijg op het forum. Ga morgen weer eens uitgebreid op het forum lezen en ga nou lekker een avondje tv kijken en heerlijk op de bank hangen Groetjes Scat
Hoi Scat, wat een fantastische score zeg! Enne, het lijkt me echt wel enorm pijnlijk zo'n punctie maar je hebt het gelukkig nu wel achter de rug en met een beetje geluk hoef je dit noooooit meer te ondergaan Nu maar hopen dat de zwemmertjes hun best ook doen he! Liefs, Marisha
Hey Scat, WAUW, maar liefst 17 eicellen! Dat maakt de kans op een bevruchting in ieder geval groter! FANTASTISCH. Ik ga voor je duimen dat er een paar mooie emmy's uitkomen! xxx jootje ps. voel je je vandaag alweer ietsje beter?
En hoe is het vandaag? Al iets minder pijnlijk? Rustig aan blijven doen he? Op naar een mooie terugplaatsing straks! Liefs Ester