scent chips

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb gisteren een scent&blend brander gekocht. daar zaten 3 grote scent chips bij, die heerlijk ruiken, maar aangezien deze natuurlijk binnen een week op zijn is mijn vraag: Waar halen jullie ze? Is er kwalitatief ook verschil in? En wat is bij jullie favoriet?

Ik weet nl dat de action ze heeft, hoe ze ruiken, geen idee, maar de Intratuin heeft hele lekkere scent chips. Zit er kwalitatief dan verschil in. qua geur/branduren?

Graag advies voor 2 (nu al !! :p) scent verslaafden (dochter en ik)

2. Die van de action zijn bagger!! Die stinken en walmen enorm! Ik geef zelf de voorkeur aan de originele scentchips. Iets duurder, maar zo lekker..

Hier zijn ze te koop bij de Tuinland, maar je kan op de website van scentchips kijken waar ze bij jou in de buurt verkocht worden

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb alleen de originele, koop ze hier vlakbij bij een woonwinkeltje.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

oke, dat is duidelijk: geen action :)

Iemand ervaring met die van de Intratuin? Dat zijn toch de originele? Of niet?

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik vind het een miskoop. Ik had ze van de Tuinen (en bij Groenrijk hebben ze schijnbaar dezelfde). Maar hier was het dus aangekoekt, voordat het überhaupt op was. Gaat nergens over. Ik zal eens een foto maken als ik er aan denk. Heb het nog wel staan.

Rook wel lekker... Ik had meerdere kleine scent chips. Kun je ook combineren :)

6. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik gebruik de originele en little hotties, die zijn een stuk goedkoper, iets kleiner en dunner maar geuren ook lang. Dat zijn er 30 voor 5,95, even ter vergelijking.

7. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ja intratuin heeft de originele, hier koop ik ook alleen de originele. Heb wel eens wat anders geprobeerd maar was het toch niet..

8. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hier ook alleen orginele, die ruik je het beste en het langste

9. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Bij de intratuin verkopen ze de originele scent chips. Heerlijk!

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

De originele ben ik ook echt gek op. Heel veel verschillende geuren en je ruikt ze lang. Kan ook geuren mengen. Bij de Intratuin verkopen ze idd de originele.

11. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met de originele scent chips, hoewel ik voor een cadeautje weleens een doosje met schent chips heb samen gesteld en er wel hele lekker geurtjes tussen zitten.
    Zelf heb ik zo'n tablet van de xenos ( de witte ), deze ruikt wel lekker en je doet er ook lang mee, walmt niet. MOet wel zeggen dat ik qua geur die witte lekker vindt, maar verder zit je al gauw in de 'wc luchtjes'.

12. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
  13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Vanmiddag gaan wij (dochter en ik) naar de intratuin ;) Hebben jullie nog favorieten?

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Driftwood, linnen, babypowder.

15. De waxjes zijn ook heerlijk!! Ik koop ze bij delicious smells.

16. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Hoeveel van de gewone maat scentchips gebruiken jullie? Richtlijn is minimaal drie...maar waarom dan?

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ga ik naar kijken (en ruiken)

18. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik gebruik er 2 of 3. Hij staat hier nooit uren te branden trouwens, ik zet hem eventjes aan en dan blijft hij nog een hele tijd geuren.

19. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik koop melts bij o.a. Puresoap.nl. Zelfde idee als de scent chips maar vele malen lekkerdere geuren en meer keus.

20. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik heb die van waxxies.. Die ruiken ook heel erg lekker!

En ik gebruik er altijd maar 1, is meer dan genoeg.

Deel Deze Pagina