Ik heb gisteren een scent&blend brander gekocht. daar zaten 3 grote scent chips bij, die heerlijk ruiken, maar aangezien deze natuurlijk binnen een week op zijn is mijn vraag: Waar halen jullie ze? Is er kwalitatief ook verschil in? En wat is bij jullie favoriet? Ik weet nl dat de action ze heeft, hoe ze ruiken, geen idee, maar de Intratuin heeft hele lekkere scent chips. Zit er kwalitatief dan verschil in. qua geur/branduren? Graag advies voor 2 (nu al !! ) scent verslaafden (dochter en ik)
Die van de action zijn bagger!! Die stinken en walmen enorm! Ik geef zelf de voorkeur aan de originele scentchips. Iets duurder, maar zo lekker.. Hier zijn ze te koop bij de Tuinland, maar je kan op de website van scentchips kijken waar ze bij jou in de buurt verkocht worden
oke, dat is duidelijk: geen action Iemand ervaring met die van de Intratuin? Dat zijn toch de originele? Of niet?
Ik vind het een miskoop. Ik had ze van de Tuinen (en bij Groenrijk hebben ze schijnbaar dezelfde). Maar hier was het dus aangekoekt, voordat het überhaupt op was. Gaat nergens over. Ik zal eens een foto maken als ik er aan denk. Heb het nog wel staan. Rook wel lekker... Ik had meerdere kleine scent chips. Kun je ook combineren
Ik gebruik de originele en little hotties, die zijn een stuk goedkoper, iets kleiner en dunner maar geuren ook lang. Dat zijn er 30 voor 5,95, even ter vergelijking.
Ja intratuin heeft de originele, hier koop ik ook alleen de originele. Heb wel eens wat anders geprobeerd maar was het toch niet..
De originele ben ik ook echt gek op. Heel veel verschillende geuren en je ruikt ze lang. Kan ook geuren mengen. Bij de Intratuin verkopen ze idd de originele.
Ik heb geen ervaring met de originele scent chips, hoewel ik voor een cadeautje weleens een doosje met schent chips heb samen gesteld en er wel hele lekker geurtjes tussen zitten. Zelf heb ik zo'n tablet van de xenos ( de witte ), deze ruikt wel lekker en je doet er ook lang mee, walmt niet. MOet wel zeggen dat ik qua geur die witte lekker vindt, maar verder zit je al gauw in de 'wc luchtjes'.
Hoeveel van de gewone maat scentchips gebruiken jullie? Richtlijn is minimaal drie...maar waarom dan?
Ik gebruik er 2 of 3. Hij staat hier nooit uren te branden trouwens, ik zet hem eventjes aan en dan blijft hij nog een hele tijd geuren.
Ik koop melts bij o.a. Puresoap.nl. Zelfde idee als de scent chips maar vele malen lekkerdere geuren en meer keus.
Ik heb die van waxxies.. Die ruiken ook heel erg lekker! En ik gebruik er altijd maar 1, is meer dan genoeg.