scent chips

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nog meer keus? Vind ze bij intratuin al veel hebben. Maar daarbij: ik koop ze liever in de winkel, ipv internet, zo kan ik ruiken wat ik lekker vind (en ik hoef niet te wachten tot ze binnen zijn)

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Op een gegeven moment leer je wel welke soort geuren je lekker vindt. Bakery, soft powder, clean, green oid en dan kun je op soort geur bestellen, zit je bijna altijd goed.
    Ik heb nog wel meer webshops voor nog meer keuzes qua melts. Gebruik ze zelf al jaren en koop ze vaak uit het buitenland.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik koop meestal de echte bij een tuincentrum, maar bestel ze ook wel eens bij thebeautybakery.nl

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb ze van de dio. En ik meng ze. Dan krijg je net wat anders.

Deze ruik je net zo goed en lang als de echte. Het kost alleen een stuk minder; )

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik koop melts bij de bloemenzaak. Allemaal verschillende.
    Momenteel ruikt het hier naar appeltaart <3

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik lees "chips" en denk,mmm lekker,hier moet ik meer van weten..
    Maar het is iets anders?
    Wat is het voor iets,die geur chips?

7. Logan

Logan Niet meer actief

Ik koop de originele bij intratuin en heb eens van riverdale wax gekregen en die ruik je ook heel lang.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier inderdaad de echte bij de intratuin, mijn man is er thuis de 'baas' over dus die kiest ze en mengt ze thuis haha. Maar ik heb er laatst bij de pronto een paar meegenomen van bolsius, die zijn ook erg lekker vind ik.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het lijkt op een zeepje en je legt het in een brandertje met een kaarsje eronder, dan smelt het en wordt het vloeibaar.

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Geen scent chips voor mij meer!

Had een tijd hele slechte.. geur snel weg & zon vieze wax lucht! Naar een mailtje.met de vraag hoe dat kwam.& reactie op hun fb werd ik geblokkeerd.. &#128518;

hier voortaan de waxjes van delicieus smell (fb) ruiken veel beter en langer..

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb een elektrische brander. Hier verkoopt een winkeltje de scent chips maar op 1 of andere manier worden die snel geur loos.
    Terwijl je zou zeggen, met een elektrische brander brandt je veel voordeliger.

Ik bestel ze nu vaak online. Als je googled op waxmelts kom je meerdere websites tegen.
    Nu brand ik veel winter en herfstgeuren.

En de groene thee van Scent Chips vind ik heerlijk. Helaas is die hier nu moeilijk te verkrijgen.

12. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik koop heel soms de echte maar vindt dat echt te duur, dus eerder van de DA drogist de Hotties, die zijn erg goedkoop en heerlijk maar ook heeft de Praxis sinds kort een aantal geuren, die zijn ook erg lekker :D

13. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Klinkt interessant. Hier gebruik ik nog steeds geurkaarsjes. Maar de geur blijft nooit lang hangen helaas.

14. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik haal ze bij het tuincentrum daar hebben ze zoveel keus

15. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik heb ook altijd de originele, ruiken het lekkerst.. Maar welke? Ik mix altijd 2 door elkaar haha.. Hoe ze heten? Geen idee.. Ik vind iig die witte lekker, maar geen idee hoe die heet!

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ben vandaag wezen shoppen met dochter (4) We hebben alle geuren meegenomen die we lekker vonden, sommige dubbel, zoals Jasmijn en Honeychunk. Ook een aardbei er tussen gegooid omdat dochter die zó lekker vond :) In totaal 42 scent's gekocht, dus kan er even tegenaan. Ik vraag me alleen af: moet je er echt 3 in een bakje doen? en zo ja, waarom? Iemand die me dat kan vertellen?

17. Logan

Logan Niet meer actief

Ik doen er ook wel eens 1, ruik je ook prima :)

18. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ligt er een beetje aan wat voor brander je hebt.
    Als je een brander hebt waarbij het bakje van de scentchips/waxmelts dichtbij het vlammetje zit, gaat het met te weinig geurblokjes teveel walmen. De geur gaat dan meer richting frituur en dat wil je niet.
    Verder is het vooral een kwestie van smaak. De ene houdt van een sterkere geur als de anders. De ene persoon zit dichter bij de brander dan de ander. Dus zou eerst eens 1 of 2 proberen (al houd ik persoonlijk van hele sterke geuren dus zou ik er persoonlijk gewoon 3 of 4 doen haha).

Heb vandaag bij de praxis 'creascents' geroken. Vond het niks. De geuren veel te standaard en eenzijdig.

19. Drieka

Drieka Niet meer actief

Met 3 ben je er wel zo doorheen, heb ik nog nooit gedaan! Ik doe er altijd maar eentje en vindt dat ook prima ruiken.

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Wij vinden de peach heerlijk :)

Deel Deze Pagina