Die heb ik niet meegenomen, want die leek mij zo zoet..... Oudste zoon stapte net binnen, die zei direct: wat ruikt het hier lekker
Meestal haal ik ook de originele bij een tuincentrum. Had laatst vanille meegenomen van de Xenos en ik moet zeggen dat die het best goed deden, ga ik zeker nog een keer halen.
Vind scentchips ook niet lekker.. Heb nu waxjes. Bestel ze via facebook.. Heb ook een party gehad binnenkort weer en dan volgende keer bij mij
In hengelo zit in het winkelcentrum waar ook de xenos, ah en bristol zit naast de roltrap een cadeauwinkeltje die verkopen ook scent chips in heerlijke geuren De vanille van xenos is ook errug lekker!
Ik heb ze ook. Hebt ook scent en blend ruiken ook lekker maar denk ook wel net zo duur. Kijk er wel mee uit. Die walmen die eraf komen zijn helemaal niet zo goed voor je. Ik brand ze niet meer omdat ik een parkietje binnen heb die er gewoon aan dood kan gaan. Neem t risico liever niet.
Geen idee waar de xenos, ah en bristol zit in Hengelo, ik kom nooit in Hengelo, hooguit in het zh (en het is maar 18 km verder op haha)