Scentchips. Wat is jouw favoriet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nahla2013, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ja die cinnamon ruikt heel sterk, maar ik heb hem nog niet gebrand.
    Ik weet niet of ie overheersend is.
    Coffee hadden ze bij V&D ook niet.

Ik heb gister een boekje mee gekregen, maar er staan wat geuren in die ik ook niet zag in de Scentchips winkel zelf. Zoals Mediterranean Fig en Silver Spruce.

2. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Mediterranean fig hadden ze bij mijn winkel dan wel weer. Is lekker hoor, heb er een paar in mijn doosje :). Clean cotton en babypowder hadden ze hier weer niet, daar ben ik dan wel benieuwd naar.

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0

Babypowder is gelijk mijn favoriet. Ruikt heel lief en poederachtig.
    Clean cotton ruikt echt naar de lente. Als je je schone was net buiten hebt opgehangen zeg maar.

Zo leuk als mensen binnenkomen en gleijk zeggen: mmmmm ruikt heerlijk hier. M'n vriendinnen zijn nu ook vaste klant haha

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Oh ja, white tea ginger is ook lekker! De ruik je heel lang.
    Babypowder vond ik niet zo heel sterk ruiken eigenlijk.

En ik heb trouwens ook eens zo'n herfstmix gehad die naar pompoentaart rook, die was ook heel lekker maar raakte hem snel beu.

5. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Vanilla Icing!!

6. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Mijn favorieten zijn raspberry en driftwood.
    Er is een luchtje, lichtbruin, waar ik niet lekker van word. Zo goor. Ik noem het een oude vrouwenparfum. Bah.
    Op het moment eucalyptus in de brander, maar die is zo weg. Ik weet vaak ook niet welke geur bij een kleur hoort. Sommigen lijken zoveel op elkaar.
    Ik kan me nog een lekkere combi herinneren. Ik dacht vanille met aardbei. Dan kreeg je een soort Taartlucht. Zoet, maar erg lekker.

7. IH5

IH5 Niet meer actief

Hoeveel chips doe je tegelijk in de brander? En hoe lang kun je er dan mee doen? Is de brander daarna makkelijk schoon te maken?
    Het lijkt me wel leuk, heb nu alleen die stokjes en dat is ook heerlijk.

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

^ Bedoel je misschien honeysuckle? Die vieze?

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik koop ze bij de da of groenrijk. Dat zijn wel de neppen maar erg lekker!

Ik vind de fruit geuren erg lekker, zoals cranberry. En lilly of the valley.
    Zodra mn bakje leeg raakt ga ik weer snuffelen en koop ik een nieuwe volle doos :D

10. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Ooo ik vind ze zo duur, maar vind ze zoooo lekker!
    Wel een tip.. Verpak ze APART! Als je ze lange tijd in een doos laat zitten, gaan ze naar elkaar ruiken. Ik sorteer ze op kleur en per kleur in een zakje.

11. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    kaneel en wood! heerlijke wintergeuren.. ze staan nu weer te branden :)

12. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ja heerlijk! ik heb 2 branders een elektrische en eentje met een kaarsje..
    Degene met het kaarsje zet ik een uurtje in de vriezer en dan kun je het er heel makkelijk uit halen ideaal!

Ik vind heel veel geuren lekker heb net weer een nieuw doosje heb veel fruit geuren gekozen

13. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Babypowder, heerlijk.
    Had laatst kaneel erin. Bah bah. Mijn man en ik keken erlkaar aan en de vraag luide, wat stinkt hier zo. Al snel kwamen we erachter dat we de kaneel geur maar niet meer moeten kopen.

14. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Ocean is mijn favoriet. Ze hebben ze ook bij de Big Bazar, een goedkopere variant, maar ruikt precies hetzelfde als ocean.
    Gooi ook wel eens 2 verschillende geuren bij elkaar, is ook lekker.

15. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Musk. Héérlijk! By far favoriet. Moet binnenkort weer even een voorraadje halen haha.

16. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier maak ik van te voren een lijstje met geuren en het aantal dat ik van elk moet hebben. ( heb vaste geuren die ik combineer of nieuwe die in eens uit wil proberen en dat tel ik dan op) dan doe ik ze op volgorde van het lijstje stapelen in het doosje en tijdens het uitpakken doe ik hetzelfde maar dan het lijstje van achter naar voren uitpakken.

Daarna doe ik er per geur een scotch tape om met de naam van de Geur en gaan ze in mijn scentchips bewaardoos.

Klinkt als veel werk maar is het niet het is gewoon heel logisch eigenlijk.

17. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Favoriete geur is hier trouwens hamam ( rose met eucalyptus).

Hij staat niet in hun boekje maar komt van de Facebook site af als tip van hun.

18. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    De chips liggen op het brandertje. Als het hard is, wip je het er met een mesje zo uit. Soms snij ik dat in stukjes en bewaar ik het nog, dan combineer ik het met anderen :D

19. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ja ik geloof het wel. Heel zwaar luchtje he?

20. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Volgens mij is het de bedoeling dat je de wax er dmv verhitting uithaalt.
    Ik heb er ook geen geduld voor. Inmiddels kun je het wel een beetje aan de brander zien.

Deel Deze Pagina