Ik ben gek op soy scents, daar heb je niet zo'n kaarsvetgeur bij deze zijn handgemaakt en ruiken superlekker!! (Niet van mijzelf of een bekende) Geurige SoyScents - Pearl Mania handgemaakte sieraden
Ik heb ze een keer cadeau gekregen. Heerlijk. Ik gooi ook vanalles door elkaar en blijft lekker ruiken. Ik ben fan.
Niet netjes van ze. Ik weet niet hoe ze nu ruiken, ik heb nog een voorraadje van een half jaar geleden ofzo. Blijven lang ruiken. Van die Actiondingen en nog zo'n merk 'huppeldepup bombs' werd ik gewoon misselijk van de lucht.
Pure soap maakt ze ook van soja, ruikt inderdaad niet naar kaarsvet. Ik doe ze vaak door de helft, en dan brand ik het een paar keer en uurtje per dag. Ik vind het heerlijk, mijn huis ruikt altijd lekker. Het valt andere ook altijd op *trots*
Om het íéts goedkoper te maken; bij tuincentra heb je natuurlijk die zwarte doosjes die je mag vullen, voor een bepaald bedrag per doosje. Als je er eerst gewoon een paar op elkaar stapelt, tot de rand, passen er daarna nog wel 2 tussen aan de zijkant, zeker als je ze in stukjes breekt
Hier ook een scentchips fan, vooral de musk en vanille en caramel. Ik brand ze ook ongeveer 5 uur en vervang ze dan. Krijg alleen maar complimentjes dat mijn huis altijd zo lekker ruikt.
Hm ik hoor jullie er vaker over! Maar ben ze zelf nog nooit tegengekomen. Zal eens bewust op zoek gaan. Ik gebruik namelijk Ambi Pur 3Volution in het stopcontact. Ook lekker opzich maar ga dit ook maar eens testen
Ik heb trouwens een elektrische verbrander. Is echt perfect, een waxinelichtje gaat te hard en daardoor gaat de geur sneller verloren. Zijn wel wat prijzig, maar je hoeft geen waxinelichtjes meer te kopen.
elektrische aromalampen Ik heb de mijne gewoon hier in de stad gekocht, was volgens mij ook van Scentchips. Was iets van 30 euro. Is niet met een lampje trouwens. De links onderaan heb ik, in het wit:https://www.worldofscentchips.com/nl/nl/scentwarmers
Ik heb ze net gekocht. 8 voor 3,95. Heb van alles wat meegenomen maar geen idee meer wat voor geurtjes haha. Het ruikt wel sterk hoor. Heb nu pepermunt aan.
Ik ga ook maar eens de waxjes uitproberen! Mocht van mezelf iedere maand een doosje kopen (L) Ben er zeer verslaafd aan! Hoop dat de waxjes ook een succes zijn!!
Ik heb sinds kort ook scentchips in huis. Maar ik snap iets niet, ze verdampen namelijk niet. Ik hou dus altijd een laagje erin, hoort dat zo?
Wanneer en hoe halen jullie dat uit de brandertje? Ik heb ooit van iemand appel met kaneel gekregen, maar nooit meer gevonden