Met een mesje krijg ik ze er altijd makkelijk uit, of je laat het 20/30 seconde warm worden dan gaat duw je het er zo uit.
De verwarmers zijn nu afgeprijsd zie ik. De oude collectie is nu 14.95 Heb er meteen 2 besteld! Een voor mn vriendin en een voor mijzelf
hier ook een fan , nouja moet zeggen sinds ik weer zwanger ben niet meer zo want alles ruikt zo sterk Heb wel een hele voorraad iemand een idee van hoelang dat goed blijft zo ? hier ook vooral de echte van scentchips of die van Little Hotties en ik vind die van Melts | HomeMelts ook erg lekker ruiken
Zo veel?? Ik heb net eentje gekocht voor 5,95! (scent)chips | Tuinassortiment.nl Deze heb ik gekocht. een bruinige brander dan ipv de paarse zoals op het plaatje. Of heb je verschillende soorten?
Ik denk dat ze de elektrische bedoelt. Ik heb er ook nog maar 1 van besteld Want je kan er nooit teveel hebben, haha.
Ah okay. Ik denk al dat is drie keer zo duur. Lees trouwens net op internet dat iemand die brander een paar minuten in de vriezer zet en dat je het laatste restje er dan zo uitpakt. Ik heb die met pepermunt na 5 minuten al uitgedaan. Wat een sterke lucht, maar wel lekker!
Heerlijk, mijn man had per ongeluk de originele kapot gegooid. Bij de zeeman eentje gehaald die eigenlijk voor dat vloeibare spul bedoeld is maar werkt prima😁 75 cent
mijn vriendin heeft een webshop met geur artikelen. ze verkoopt ook geurwax. wat je met scentchips hebt, die zijn van parafine gemaakt, als daar de geur af is ruiken ze verschrikkelijk. mijn vriendin maakt ze zelf van soy wax. die ruiken echt 8 uur lang. de geur blijft ook nog wel een tijd hangen. dus als je hem savonds 2 uurtjes aan hebt, heb je aan 1 wax dingetje 4 dagen plezier. ze verkoopt ze voor maar 55 cent per stuk. 10 voor 5 euro (stiekem even wat reclame maken ) weet niet of ik hier haar shopje mag plaatsen, mochten er anders geintresseerden zijn, pb me dan maar. ik ben in ieder geval helemaal verslaaft.
Zonder knoeien de oude scent chips eruit halen... Hier de tip... Gewoon je brandertje in de vriezer zetten (half uur) en dan geef je met een vork of mesje een duwtje tegen de scent chips en hij valt er zo uit Kreeg de tip van de woonwinkel hier op dorp echt IDEAAL.
Hier fan van soywax . Hou meer van complexe geuren en kan dus mijn hartje ophalen. Momenteel favoriet: alien van Thierry Mugler <3!