Uitzieken of?

Discussion in 'De lounge' started by Roanchie, Sep 11, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roanchie

Roanchie Actief lid

Apr 24, 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Vanaf donderdag ben ik "ziek", gewoon een flinke verkoudheid met wat verhoging.
    Ik heb dit wel eens vaker als ik zo verkouden ben, dan traan ik bij het leven en zijn me ogen heel dik en rood en klein.
    Dit duurt meestal maar 1 dag en dan zakt het weer netjes af.
    Nu vanaf donderdag al vrij heftig en het wilt maar niet afzakken!
    Ik word er helemaal gek van, gister ook gaan werken maar me stem was ook bijna weg.
    Beestem verschoont en bij de ratten ging het mis, achtermekaar blijven niezen nog dikkere ogen en zelfs het gevoel krijgen van flauwvallen.
    Maar ik ben allergies voor ratten dus was te verwachten, maar wat ik best eng vond is dat ik bijna flauwviel.

Ook staat er druk bij me ogen en me neus voelt als een appel en me oren zijn ook erg gevoelig.
    Nu vraag ik me af hoelang zoiets mag duren en waarneer ik aan de bel moet trekken.

Overigens heeft me zoontje dit ook gehad en had er een zeehondenhoest bij deze was wel na een dag klaar op het hoesten na.
    Nu begint me dochter dus ook en dit vind ik best wel zielig haha

2. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Dat heet een flinke verkoudheid. Kun je wel tot een week of 2 zoet mee zijn.

3. Roanchie

Roanchie Actief lid

Apr 24, 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik wist dat het een flinke verkoudheid was maar ken het 4 dagen lang nog niet😂
    Normaal is het 1 dag heftig en dan is het tranen en de pijntjes weg.
    Vandaar mijn kleine zorg

4. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Oh nee hoor, dan heb je meestal gewoon geluk! Kun je echt wel een poosje last van hebben helaas.

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    Ik ben er laatst mee naar de huisarts geweest omdat het al 2 weken duurde bij mij en zij zei zelfs dat het wel 4-6 weken duren!
    Hoop het niet voor je.

Beterschap!

6. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    De mate van allergische reactie hangt samen met je lichamelijk gestel.
    Dus zit je zelf niet goed in je vel (ziek, vermoeid etc) dan zul je bij een vergelijkbare situatie heftiger reageren dan wanneer je je gewoon prima voelt.
    Dat je nu heftiger reageert tijdens ziekte/verkoudheid is dus niet zo raar.

Ik zeg uitzieken.

7. Roanchie

Roanchie Actief lid

Apr 24, 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    4 tot 6 weken! Nou hoop het ook niet!!
    Heel iritant gevoel dat druk op je hoofd en vooral de ogen die eruit poppen😂😂

De reactie van de ratten was gelukkig maar voor even maar stom dat ik er niet aan gedacht had want het was niet de 1ste keer.

Wat ik wel appart vind is dat ik zo goed als gestopt ben met roken, ik rook nu een esiggaret en enkel op wetk rook ik nog in de pauze een sigaret.
    Toen ik nog echt iedere dag rookte was het toen 1 dag zo als dit en klaar, en nu duurt het al 4 dagen.
    Lijkt net alsof het er ook mee te maken heeft, al kan het nu ook dikke pech zijn haha

Share This Page