Mijn vriend had er geen problemen mee tot de 23 weken ongeveer. Daarna werd de kleine super druk en werd mijn vriend steeds banger hahah..Ook wel weer schattig halen de schade wel weer in.
Hahaha!!! Dat ken ik ook!!! Die klapperende eierstokken waren niet meer te stoppen en oerdrift tot voortplanten nam me over
Ik ben dus gelukkig niet de enige die hier last van heeft. Manlief vind het hier ook niet erg. Die is al blij dat de druk van de MMM er nu af is.
Ik heb zelf ook wel een hoger libido tijdens de zwangerschap maar hier gaat het helaas niet zovaak Ik krijg meestal een fikse blaasontsteking na seks en daar zit je natuurlijk ook niet op te wachten tijdens de zwangerschap
Nou ik heb er de hele zwangerschap een beetje van afgezien. Ik had echt geen zin.. (arme arme man ) Maar nu, hihi laten we zeggen dat mijn man een erg gelukkig man is . Vanaf 35-36 weken kwam het weer terug.. geen idee hoe of waarom maar t was er weer.
Normaal heb ik het wel, maar na de mmm en sinds ik zwanger ben, is het een soort van weg.. ook bij ml trouwens! denk onbewust te bang dat we iets kapot maken.. Dus nu al 6 weken niets gedaan.. best lang als je het zo zegt..
Leuk om te lezen dat de vrouwen wel willen maar nu ineens de mannen niet Hier ook hetzelfde probleem. Ik wil wel maar manlief vind het eng! En ik moet zeggen ik vind het ook wel een vreemd idee hoor want tijdens 'het' word zoonlief ook erg actief in de buik Klinkt raar maar het privacy gevoel is dan een beetje weg
Nou ik kan er geen genoeg van krijgen. Loop ook het liefst naakt door huis. Buiten zichtafstand van m'n 2 kleuters natuurlijk haha Toen ik aan de pil zat taalde ik er niet naar. Moest mezelf echt dwingen om het te doen en we hadden zo een maand geen sex. Sinds ik gestopt ben met de pil is het helemaal klaar. Dus ik wil straks een andere pil haha. Ik zou het liefst elke dag willen of om de dag. Manlief trekt dat niet die vind 1 x in de week wel genoeg. Dat vond ie voor de zwangerschap ook al dus bij hem is niet veel veranderd
Hier nog een en schaam me er nix voor. Normaal gesproken al geen moeite mee maar nu is alles wel errug prettig En manlief geniet er van
Ik heb ook heel veel zin, soms droom ik er zelfs over... Manlief vindt het wat eng heb ik het idee, die kleine daar en mijn placenta laag, bang voor bloedingen enzo. En dan nog mijn rug/bekken... Dus fysiek zou het ook een uitdaging worden. Beetje jammer dus, want de zin is er wel, maar de afgelopen maanden zijn redelijk sexloos voorbij gegaan helaas...