Sjongejongejonge!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door meidenhuis, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Nou heb vandaag weer een blunder dag!!!!!

Moest om 09.50 bij de kinderarts zijn met Abby (zij is dysmatuur geboren met een gewicht van 2290 a terme). Kom ik toch een half uur te laat omdat dochterlief niet eerder wou eten (voeding van 08.30 nam ze pas om 09.30). Tsja en kan ook niet een half uur autorijden met een hongerige schreeuwende baby om vervolgens een half uur in de wachtkamer met een hongerige en schreeuwende baby te zitten (geef BV en de wachtkamer voor de kinderarts is gewoon in de aankomsthal van het ziekenhuis en om daar nu open en bloot een baby van 4 weken te voeden....;)). Gelukkig had de kinderarts er wel begrip voor maar de receptioniste daarintegen niet:).

Daarna ging ik onze duowagen naar een medeforumster brengen. Zij woont in een grote flat met voor de ingang heeeeeeeeeeeeeeel veel LEGE parkeerplaatsen.... voor invaliden. Er is daar geen mogelijkheid om de auto met knipperlichten aan voor de ingang te zetten want dat is de stoep en staat nu ook niet echt bepaald chic om de auto zo pal voor de deur te zetten.
    Nu regende het erg hard en moest ik alleen de duowagen even uit de achterbak halen en Abby uit de auto halen (kan mn meisje moeilijk in de auto laten zitten terwijl ik naar binnen ga, de buurt daar staat toch al niet erg als veilig aangeschreven..). Ik heb de auto dus op een invalideparkeerplaats gezet, ze stonden immers allemaal leeg. anders moest ik een heel eind met mijn pasgeboren babytje door de regen lopen, niet echt bevoordelijk voor haar gezondheid zeker niet omdat ze dysmatuur is!!!
    Sta ik de kinderwagen uit te laden komt daar toevallig een busje aangereden met een invalideparkeerkaat (let wel, er waren nog heeeeeeeeeeel veel lege invalideparkeerplaatsen en ik had de auto expres niet op de dichtsbijzijnde plaats van de deur gezet want mocht er dan een zwaar invalide iemand aankomen dan kon die hem daar neerzetten). STAPT (JA stapt er een man uit, een invalide man) en begint me daar een partij te schelden tegen me dat ik mn auto daar niet neer mag zetten. Dus ik leg deze norse man uit dat het voor een minuutje is om de kinderwagen uit te laden en dat het niet verantwoord is om mijn pasgeboren babytje zeiknat te laten regenen. Meneer had daar geen begrip voor en begon NOG meer heisa te maken en me voor t.r.ngwijf etc... uit te maken. Heb meneer dus heel netjes doch enigzins boos duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend ben en dat hij zijn grote mond moet houden. Kon wel weer merken dat ik niet in de netste buurt van de stad was....;) Vervolgens loopt meneer in een snelloop-pas naar de ingang... wat invalide????

Ga ik smiddags naar de kapper toe. Nu ken ik die kapster toevallig en weet ik dat ze tegen mij gezegd heeft dat haar man geen kinderen meer wil. We hadden het over zwangerschap en bevallingen etc.. en toen vroeg ik haar of zij de gedachte dat ze nooit meer zwanger zal zijn niet moeilijk vind, zegt ze heel blij: 'Daar is verandering ingekomen maar hou het stil want niemand weet het....Ik zeg zachtjes: OHW WAT LEUK!!!!!!! Nu is die kapster slank van zichzelf maar zag ik dus een klein bollinkje bij haar buik en zeg ik met mijn tomme kop: Ik dacht al zoeits aan je buik te zien.
    Een beetje geirriteerd zegt ze dat ze niet zwanger is maar dat haar man toch wel een tweede kindje wil en dat ze afgelopen week gestopt is met de pil.:)

Kom ik thuis zegt mijn man: wat zit je haar raar:$. Ik dacht nog: stomme lul is het eindelijk niet te kort is het weer niet goed, het is ook nooit goed bij jou..:x.
    Voor de zekerheid ga ik naar de badkamer en bekijk mijn haar. Ik kam de mousse en het gefohnde model eruit zie ik tot mijn grote scrik dat mijn pony totaal ongelijk zit en erg vreemd geknipt is. Om een beeld voor jullie te schetsen:

Rechterkant pony is lijnrecht en zit tot boven mijn wenkbrauw.
    Linkerkant zit tot onder mijn junkbeen en is schuin naar beneden ingeknipt....
    GEEN GEZICHT!!!! :$:x en zeker niet als ik een staart in mijn haar maak!!!! Bijknippen kan niet want die rechterkant is al zo kort en kaarsrecht (lijkt net een bloempot-kapsel zo lijnrecht), als ik dat rechts ook doe ben ik dus een levende bloempot.....

pffffffffff wat een dag weer!!!!!!!!!

2. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Je hebt van die dagen, dan kan je beter in bed blijven liggen...

Maarre die kapster niet express zo beroerd geknipt na je opmerking? :D

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Sorry:D ik heb enorm smakelijk zitten lachen om jouw mislukte dag
    (m'n partner zit me vreemd aan te kijken ,...zo van "wat valt er nou te lachen op Marktplaats)
    Klote van je haar zeg!! Daar zou ik wel om gaan janken.
    Zou maar snel je bed ingaan voordat er nog meer dingetjes gebeuren

Mirre

4. susy26

susy26 Niet meer actief

ow wat een dag idd, hihi ..dan blijft de hele dag gebeuren he zoiets! en dat van je haar, dat wil je je man niet horen zeggen...haha ow mannen soms hihi hoop dat t snel weer aangroeit voor je! en volgende keer,als je daar nog naar de kapper gaat, flink op d'r donder geven!:p;)

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    sorry maar kan er alleen maar om lachen... hahaha. Gemeen hè, maar als je het zo leest is het haast komisch. Tuurlijk is het triest van die man dat ie geen begrip toont, maar verder.. LOL

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Sjee wat een baaldag zeg!!! van je haar, ik zou teruggaan, daar heb je recht op geloof ik als je ontevreden bent! En om t wat minder op te laten vallen misschien een haarband/diadeem/speldjes?

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    jeetje wat een shit dag hihi maar moet er wel om lachen. Ik zou trouwens wel morgen gewoon terug gaan naar de kapper en zeggen dat je dit zo niet oké vindt

8. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Whahaha, Ik heb zelf een invalidenparkeerkaart en ja het is heel irritant als mensen op een plek gaan staan als alles vol is. Maar ik had hetzelfde gedaan als ik jou was hoor en had daar echt wel begrip voor gehad!

Ik zou vroeg naar bed gaan :p

9. meidenhuis

Als jullie er toch zo om kunnen lachen zal ik hieronder even een paar afbeeldingen plaatsen van mijn mislukte haar.... (en ja, blij kijk ik niet!!!)

10. meidenhuis

11. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Wat een rotdag!
    Iemand die goed kan lopen kan trouwens wel degelijk invalide zijn. Geeft hem natuurlijk niet het recht om zo naar je uit te halen.

12. meidenhuis

13. meidenhuis

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    #14 Minyaweth, 25 feb 2010
    Laatst bewerkt: 25 feb 2010
    was die kapster stoned ofzo??? Jeeeemig zeg! Wat verschrikkelijk balen! Ik ging dus echt wel terug, en eis de volgende keer een gratis knipbeurt DOOR IEMAND ANDERS als je pony weer wat langer is gegroeid...

15. Oow das niet een beetje scheef, maar heel erg scheef!!

Morgen teruggaan hoor!!

16. meidenhuis

I know, maar ben gewoon boos. Als nu een echte zware invalide begon te zeuren had ik er nog wel begrip voor gehad.

Maar het was maar voor een minuutje..... en dat probeerde ik netjes uit te leggen. Ik parkeer nooit op dat soort plaatsen (dit was de eerste keer) maar het was echt maar voor een minuutje bedoeld;)

17. meidenhuis

18. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    wow, das gewoon echt een stuk afgeknipt, dat krijgt mn dochter ook nog voor elkaar!

19. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ja, da's geen toeval meer hoor. Volgens mij heb je een beetje een wraakzuchtige kapster! Morgen even terug gaan om het te laten zien! En zou het geld of een tegoedbon terugvragen hoor. Dit kan gewoon niet!
    Hopelijk heb je morgen een betere dag!

20. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    sorry hoor voor jou is het heel vervelend maar lig toch wel in een deuk, wat een k kapster

Deel Deze Pagina