hallo meiden ben nu al bijna een maand over tijd heb meerdere keren een test gedaan vandaag ook nog weer en die blijven negatief de ha wil geen bloedtest doen en ik moet van hem gewoon afwachten, waardoor zou dit kunnen komen en hebben jullie dit ook wel eens gehad hoe lang is het langste dat een menstr uit bleef bij jullie zonder zwangerschap en kun je zwanger zijn zonder dat je een posi test hebt?
Hallo, Ik zit in een zelfde soort schuitje alhoewel ik pas 6 dagen overtijd ben... Gisteren naar de HA geweest waar ik een bloettest aanvroeg. Mijn huisarts is hier heel makkelijk in, hij gaf wel aan dat het eigenlijk te vroeg is en dat het waarschijnlijk zoiezo (mocht ik wel zwanger zijn) negatief zal uitwijzen. Ze kunnen blijkbaar pas wat zien na 7 dagen overtijd. Enfine, ik krijg om 11.30 uur de uitslag. Als ik jou was zou ik gewoon terug gaan en een bloedtest eisen. Waarom doet hij/zij daar zo moeilijk over... gr
Ik heb ook zo'n ervaring. Had allerlei zwangerschapssymptomen en een uitblijvende menstruatie. Na dag 4 overtijd (ik ben nooit overtijd) ben ik gaan testen, en er was een heeeeel licht streepje te zien, en vond t te licht om er 100% zeker van te zijn. Mijn vriend zei het 2 weken terug al, je lijkt wel zwanger! En nu inmiddels 8 dagen overtijd, en nog geen menstruatie maar wel de symptomen, nog een test gedaan, maar die was weer negatief!.. Ik weet momenteel geen raad meer, wat moet ik toch doen?! Dit maakt me bloednerveus. Misschien maar eens een bloedtest laten doen bij de HA.
Hier ook 'n beetje hetzelfde als bij mory. Ik ben 5 dagen overtijd (voor het eerst in de geschiedenis zeg maar, en met ons zoontje testte ik 1 dag voor nod posi). En heb 2 x getest, maar vind ze persoonlijk te vaag om ze als positief te zien. Heb niet echt veel symptomen, alleen gevoelige borsten en tepels en hartstikke moe. Maar dit had ik ook met ons zoon. Ik weet niet wanneer ik nu weer moet gaan testen, ik denk dat ik donderdag weer een testje waag. Voor als ik nog niet ongi ben dan, zo niet dan kan ik voor het weekend de vk bellen (droom*droom*droom want dat is wat ik hoop natuurlijk!!)......
Kan je ook de vk bellen als je test negatief blijft en het niet normaal is dat je over tijd bent? of moet je juist de huisarts bellen?
Ik ben ondertussen *even tellen* 35 dagen overtijd. Een dikke maand dus. Geen zwangerschap want 2x getest en negatief. Geen ongi. Ontzettend opgeblazen gevoel en buikpijn. Heb een koperspiraal dus cyclus is natuurlijk en was al een jaar en half netjes regelmatig. Héél vervelend, heb gewoon liever dat het allemaal vlot loopt.
Ik was zelf ook nooit veel later dan dag 35 ongesteld en toen inneens liet het op zich wachten. Dus ik tot 4x toe getest verspreid over weken en alle vier negatief. Na de laaste test op 6 april had ik er schoon genoeg van en dacht dat ik gewoon weg gek was geworden ofzo. Op 2 mei had ik toch zoiets van, dit kan gewoon niet?! Dus ik weer testen en jahoor, positief! twee dikke strepen in slechts enkele seconden. Zolang je niet ongesteld bent kan dus alles nog..
Zo hee, een maand overtijd, ik word na deze paar dagen al zo zenuwachtig! Tot nu toe waren mijn cyclussen: 33-30-31-29-29-27 en nu zit ik dus op 32. Vanmorgen met ochtendurine negatief getest. Toch maar gewoon afwachten dus. Spannend, ik duim voor ons allemaal!
ondertussen al 2 maand overtijd testen nog steeds negatief heb verschillende echo buro's gebeld maar niemand die wil /kan helpen
Hoihoi, ik heb net eff je verhaal en de reacties terug zitten lezen en lees nu bij je laatste bericht dat je nog niet ongi bent geworden of positief hebt getest!! Ik heb wel een theorie waardoor je nog negatief test, stel je hebt pas na vier weken een eisprong gehad (dat kan wel eens gebeuren..) dan ben je misschien nu pas vier weken zwanger en kan je pas positief testen als je over je NOD bent?voel je je anders als anders? Nou ik hoop dat het allemaal goed zit voor je!En je moet echt op je strepen staan bij de huisarts hoor!Kan je geen verwijzing naar de gynacoloog vragen voor een echo?Je kan desnoods de gynacoloog zelf bellen voor een echo..(je hebt geen verwijzin van de HA nodig...) Veel succes ermee iig!
Ben je al langer bezig? Of net gestopt met de pil? Ik had een cyclus van 47 dagen de eerste maand na mn pil. Helemaal ongerust en gevoel dat ik wel eens iets zou kunnen hebben. Ronde 2 positief getest op dag 40, toen gaf de test aan dat het al 3 weken na bevruchting was! Alles kan, en dat is eigenlijk soms heel vervelend! Je kan alles lezen zoals je zelf wilt. Zoek eens op internet naar een particuliere echoscopist, die hebben we hier ook. Betaal je 35 euro voor een echo. Of bel de gyneacoloog in het ziekenhuis en ga gewoon huilen. Helpt echt altijd!!!