Schaam me maar toch...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sterre82, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik snap je want ik heb zelf ook een mmm-verleden. Daarom voelde het voor mij zo enorm fout om nu zo op een meisje te hopen.
    Maar als het weer een prinsje wordt zal hij zeker onze harten stelen... Al heeft dit wonder dat sowieso al gedaan. Als ik dan vandaag weer naar het beeld van de echo kijk ben ik al om hoor :D

Lim: haha leuk :p

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier al 2 meisjes en het vind het echt reuze gezellig. Nu ik zwanger ben van onze derde, hoop ik eigenlijk wel dat het weer een meisje is.
    Want ik zie mezelf gewoon niet met een jongetje, wat moet ik er mee?
    En dat bedoel ik niet raar, maar ben dat roze & glitters zo gewend. Ze zijn echte meisjes-meisjes.

Tuurlijk, als het een jongetje is, ben ik hartstikke blij.
    Maar ik zou het wel heel vreemd vinden, haha!

3. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Ik herken het ook. Voor het eerst!!

Bij de eerste 2 maakte het me niks uit, totaal geen voorkeur.
    Had bij de oudste het gevoel dat het een jongen was en inderdaad, dat klopte. Stiekem vond ik dat wel erg leuk! De oudste een zoon.
    Bij de 2e zei bijna iedereen een meisje, het was verleidelijk om daar in mee te gaan, want het leek me uiteraard erg leuk na een jongen, maar... Mijn gevoel zei echt dat het weer een zoon zou worden. En ja, dat klopte weer! Stoer toch, 2 boefjes!
    Nu... Pril zwanger van de 3e... Ja, het lijkt me geweldig als het een meisje zou zijn! Een klein zusje met 2 grote broers. Een keer roze! Een dochter!
    Misschien ook wel, omdat dit de laatste zal zijn....? Nu of nooit gevoel?!

Maar goed, blijkt het een jongen is het ook goed, hoor! We gingen voor een 3e, niet speciaal voor een geslacht. Dus hoe dan ook van harte welkom!
    Als alles goed gaat, willen wij wel weer rond de 16 weken een geslachtsbepaling laten doen. Spannend!

4. SB1985

SB1985 Actief lid

27 mrt 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je helemaal. Beide geslachten zijn welkom, maar toch stiekem een kleine voorkeur.

Hier hebben We al 2 meiden. Vanaf het begin van deze zwangerschap Had ik zo sterk het gevoel dat dit een jongen zou zijn en mijn gevoel bleek te kloppen. Zo leuk!

Derde meid was van harte welkom, maar nu We weten dat We een zoon krijgen, zijn We zo blij!!
    Mede door onze dochters, want ze willen beide zo graag een broertje, want die hebben ze nog niet ;)

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mamavanjuul: ik herken dat ook wel hoor. Stel we krijgen echt een meisje...ojee...dan zit er geen piemeltje aan :D Een baby zonder piemel in m'n buik :):p

Veer: oeh ook spannend voor jou dan!

SB1985: haha ja mijn oudste zei precies hetzelfde, nu maar een zusje want een broertje heeft hij al :D

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, ik ben ook gewoon zo benieuwd, het lijkt me zo raar om een piemeltje te zien!

Mijn vriendin heeft ook 2 dochters en was zwanger van de derde.
    Ze ging er eigenlijk van uit dat de derde ook een meisje was....totdat ik een sms kreeg: Oh jee.....er groeit een Piemel in mij :$
    Haha, manneke is nu 3 maanden, maar ze moet er nog steeds aan wennen :D

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hahaha :D ja echt grappig :D

8. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik had alle 3 de keren geluk hihi

Mijn man wou alleen nog graag een zoon... Heeft echt een tijdje geduurd voor hij aan het idee gewend was dat er nu echt een dochter aankomt (zijn 1ste biologische dochter)

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Herkenbaar hoor! Hier een zoon en een dochter en nu toch een lichte voorkeur voor een jongen. Maar het bleek een meisje te zijn en was even een paar dagen in de war. Ik had het echt niet verwacht en moest echt omschakelen! Maar nu kan ik mij een jongen niet meer voorstellen en ben ik zo blij met onze tweede meid!

10. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik heb zoon van 2,5 jaar.
    En nu ben ik wéér zwanger, met 13 weken hebben we pretecho gehad, we krijgen 100% weer een zoontje.
    We zijn dolgelukkig! Want we wilden héél graag weer een jongetje, en dat is ons gegund! Later willen we nog twéé kindjes erbij, en hopelijk krijgen we weer jongetje's :D 4 jongens lijkt ons GEWELDIG!

Maar als jij graag meisje wilt? Hopelijk krijg je een meisje!
    Ik ga je volgen.. :D

11. kaatje490

kaatje490 Niet meer actief

Haha, leuk om te lezen!! Wij hebben 2 zoontjes en ergens lijkt het mij heel leuk om ooit een dochter te krijgen.. Maar toen iemand mij laatst vertelde dat ze 4 zoons had, had ik echt zoiets van: WAUW!!! 4 zoons, hoe gaaf is dat!!

12. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Hahaha ja toch, 4 knappe jongens lijkt
    ons echt gaaf.. :D

13. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Mij dus ook, bij mijn oudste in de klas zit een jongen uit een gezin van 5 jongens. Ikzelf had ook altijd een klasgenoot van een gezin van 5 jongens.
    Vind het zo tof om te zie hoe sterk die broer-band is (dit zal niet overal zo zijn uiteraard).
    Mijn kraamverzorgster haar man komt uit een gezin van 10 jongens!! Niet 1 meisje, waaaah, de testosteron vliegt je dan echt om de oren.

14. kaatje490

kaatje490 Niet meer actief

Wow!! Haha, 10 jongens!!! Dat vind ik dan wel weer een beetje teveel van het goede!! ;)

15. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik blijf het even meevolgen.. vind het spannend hihi

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    :$ 10 jongens...daar moet ik echt niet aan denken, ook niet aan 10 meiden, haha!

Mijn man zegt nu al: als dit ook een meid is, maar ik wel een extra badkamer laten bouwen. :p

Wij zijn echt druk aan het aftellen tot de geslachtsbepaling....nog 1 klein meisje...het lijkt me zo heerlijk!
    Al die kleine jurkjes en leggings die ik nog bewaard heb....zou echt pijn in mijn hart doen om die nooit meer aan te kunnen trekken bij een baby :)
    Mijn mooie knalroze bugaboo.....

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wauw 10 jongens! Sowieso 10 kinderen.. Fieuw... :D

Als dit een knulletje is vind ik mezelf natuurlijk ook wel erg stoer met al die mannen in huis :D Ik ben nu al apetrots als ik met mijn mannen ergens ben. God ja, ik zie mezelf straks al helemaal staan blèren op een of ander sportveldje ofzo :D
    Maar een meid met 2 van zulke stoere broers... Die kunnen we rustig op stap laten gaan in de toekomst :D

Ach ja, het heeft allebei wel wat natuurlijk :)

Mamavanjuul: een extra badkamer :D Ik vind dat m'n privileges ook wel uitgebreid mogen worden als we er weer een knul bij krijgen... Verplicht 1 dagje Spa per 2 maanden ofzo :p

Nog 3 nachtjes slapen dan weten we het :D

18. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Toen ik hoorde dat de tweede weer een meid zou zijn vond ik dat heel jammer, vooral voor mijn man. Hij wilde graag een jongen. Hij was dan ook, maar heel even, teleurgesteld toe het weer een meid was. Ik wist toen al dat ik een meisje kreeg, hij niet. Maar dat veranderde heel snel omdat het zo'n lekker ding was haha. Een aantal jaren later wilde ik toch nog een derde kindje maar mij maakte helemaal niets uit wat het zou worden, omgeving dacht dat we voor een jongen gingen, helemaal geen voorkeur deze keer. We wisten niet wat we kregen en toen het weer een meid was waren we weer helemaal gelukkig. Nu moet ik er niet aan denken dat we een jongen zouden hebben gekregen(ook belachelijke gedachten).
    Ze spreken altijd van een koningskoppel, jammer vind ik dat want je mag gelukkig zijn met wat je krijgt en gelukkig kunnen we niet kiezen. En die gekke voorkeur, teleurgestelde gevoelens horen er idd bij maar gaan ook weer over.

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Het is écht een meisje! :D Wauw ik kan niet stoppen met lachen maar ik vind het ook nog heel maf :p:D Ik ben echt ontzettend blij zeg, wat een rijkdom om dit te mogen krijgen: 2 zoons en een dochter onderweg :D

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Superrrrrr!!!! Genietze! Het is ook erg leuk kan ik je zeggen, ik geniet nog iedere dag!

Deel Deze Pagina