Schaam me voor mijn buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zonnetje3, 20 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mats2511

Mats2511 Actief lid

14 jul 2015
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Kinkt echt heel bekent! Bij de eerste ook de bekende vragen als weet je zeker dat t er geen twee zijn en jemig dat jij niet door je benen zakt zelfs! Zelfs mn verloskundige zei op t eind zo je buik is wel echt gigantisch he! Met als grapje erachter aan: misschien moeten we nog maar een extra echo doen om te kijken of t er toch geen twee zijn :$ zoooooo niet grappig dus! En nu dus 14weken zwanger en ook al een buikje.. Ben gewoon af en toe bang om te zeggen dat ik pas 14 weken ben want de reacties van mensen zijn soms echt niet leuk! Ergens vind ik t heerlijk dat ik weer een buikje krijg maar aan de andere kant nee laat maar!
    Maar ja weet je we doen t voor onze ukkies en krijgen dr aan t eind weer een prachtig wondertje voor terug :D daar denk ik gewoon veel aan haha

2. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Bij mijn dochtertje duurde het pas lang voor er een buikje zichtbaar was kreeg toen vaak te horen....oh wat klein nog.......toen het wat meer ging groeien kreeg ik iedere week te horen oh je ziet het nu met de week groeien.

Nu was het met 8 weken al zichtbaar kreeg ik weer te horen och nu al z'n grote buik zijn het er geen 2? Is het wel goed dat je buik nu al groeit?
    Of deze.....je staat ook wel met je buik naar voren! Terwijl ik gewoon recht stond.
    Mijn collega Is 6 weken verder en heeft een kleinere buik dus steeds die vergelijkingen pffffff.
    Mijn buik Is nu ook anders draag naar voren wordt nu een jongetje.

3. Lentedag

Lentedag Niet meer actief

Ik snap je denk ik wel:
    Bij mijn eerste zs was ik in november uitgerekend en toen was ik in mei aan het winkelen. Toen vroeg een verkoopster: "zo, dat duurt niet lang meer hè, wanneer ben je uitgerekend?" Ik :"november" dus kun je nagaan wat voor toeter ik had;)
    Bij de tweede liep ik met 8 weken al bij de Prenatal maar toen zaten mijn oude kleren al 2 weken niet meer lekker. Mijn buik wordt gewoon heel snel dik als ik zwanger ben maar het duurde ook wel lang voor er weer veel af was, want ik hield juist vocht vast door het geven van bv, terwijl je vaak hoort dat vrouwen dan afvallen bij het leven.

Ik heb verder geen tips voor je sorry.

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Joh mensen geven hun bek maar een douw. Lekker boven staan. Ik heb serieus deze twee opmerkingen op dezelfde dag gehoord, ik was toen zo'n 20 weken zwanger:
    - zo je mag zeker al bijna met verlof? Eh nou, ik mag nog een weekje of 10 hier rondlopen hoor..
    - ben jij zwanger? Waar laat jij dat kind dan?

Over wie zegt dat dan wat :D;)

Dus lekker laten kletsen, of de bal terugkaatsen: goh en jij loopt ook al lekker op het eind of niet? Of: ik ben zwanger ja, wat is jouw excuus?

5. Lentedag

Lentedag Niet meer actief

#25 Lentedag, 24 jan 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2016

:D ga ik onthouden:D

6. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ik heb ook bij de 1e 2 zwangerschappen een flinke buik gehad en nu weer. Bij de 2e moest ik ook een Suikertest doen, waar overigens niets uit kwam..ik ben 14 weken zwanger en wordt veel verder geschat...
    Maarja de 1 heeft een kleine buik de ander een grote....who cares? Het enige lastige is dat wij het sneller moeilijker krijgen met veters strikken enz haha..

Deel Deze Pagina