Wat doet je smelten bij je zoon/dochter?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moedertjevj, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    de vraag is duidelijk, niet? :D

ik smelt altijd als ik smorgens in zijn kamertje kom, dat zit ie op zijn poep op me te wachten en als ik dan aan zijn bedje kom krijg ik een zalige glimlach van hem op zijn gezichtje, dat vind ik zo lief.

en natuurlijk nog zoveel andere dingen, maar dit vind ik toch het prettigst om mee wakker te worden.

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Als wij na de voeding van 5 uur nog even samen in slaap vallen (Tygo op papa's plek want die is dan eruit om te gaan werken & naar school gaan) En hij me om half 8 wakker kletst met een glimlach op zijn gezicht...

Of als hij bij me drinkt en dan de borst loslaat met een big smile "zoiets van dankje mama"

Ik smelt al als ik er aan denk ;)

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Eigenlijk alles....ik vind het zo'n WONDER, zo'n kindje van ons samen...ik kan uren naar haar kijken, zoiets heb ik gewoon nog nooit gevoeld! De nachtvoedingen vind ik ook zo speciaal, wij lekker met zijn tweetjes beneden, de hele straat ligt te slapen en wij zijn lekker samen wakker. Het is fantastisch, ook al lacht ze nog niet bewust naar me, ik vind het nu al helemaal het einde!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    als ik dr uit bed haal, die lach op dr gezicht....*smelt*

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Als hij iets stouts doet en mamma zegt "NEE" dan kijkt hij me aan en lacht en gaat zwaaien!
    Kleine boef, moeilijk om kwaad op te worden en dat weet meneer donders goed! ;)

6. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    oooh, alles vind ik van haar geweldig.
    Ze begint nu lekker te brabbelen tegen iedereen en ze heeft een paar keer gehad dat ze in haar slaap hardop lacht en dan daarvan wakker schrikt en verbaasd om haar heen kijkt! :)

7. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    oohhhw zo veel!
    Tegenwoordig gaat hij staan in zijn bedje als hij goed wakker is; als ik hem dan uit z'n bedje kom halen, krijg ik een big smile en vervolgens een hele reeks opgewonden brabbel-geluidjes omdat ie zo blij is dat ik er ben! ;)

Ook is ie nu heel knuffelig en hij knuffelt dan ook regelmatig met een grote ijs-beer terwijl ie heel hoge 'ik vind je lief' geluidjes maakt ;)

Of hoe trots hij kan kijken als hij eindelijk iets durft of kan (is niet zo'n held namelijk) :)

en nog veeeeel meer!

8. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    ik heb ook zoveel maar haar mooi grote lach daar smelt ik van
    en helemaal s+ochtends als ze me wakker maakt en ik dan in haar kamer kom dan begint ze lachen en met haar benen te schoppen heerlijk

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Als ze haar duimpje in haar mond doet en daar bij haar geluidjes maakt. zo lieff

en als we een vreemde tegen komen die tegen haar klets en dan eerst naar mij kijken zo van mag het. en dan haar mooiste glimlach laten zien.

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Sara gaat heel erg met haar beentje trappelen en met haar armpjes zwaaien als wij haar uit bed komen halen. Ze is dan echt helemaal door het dolle heen en slaakt dan ook een heel leuk gilletje...

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    als ik haar uit bedje pak voor haar laatste flesje en ze die slapend opdrinkt! geweldig dan kan ik haar opvreten dan ligt ze zo lekker lief tegen mij aan te genieten van haar flesje! en als ze de slappe lach krijgt dan heeft ze van die kuiltjes in haar wangen dan smelt ik ook! en als ik haar s'morgens vroeg uit bedje haal als ze wakker is en dan tovert ze n grote glimlach op haar gezicht oke eigenlijk smelt ik op elk moment dat ik naar mijn dochter kijk :oops:

12. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    oja en soms schrikt ze ergens van en dan heeft ze echt een pruillipje hahahaha dan smelt ik ook!

13. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    Als ze uit de borst drinkt zo enorm gulzig met van die grote ogen, alsof dr leven ervanaf hangt. Als ze even stopt met drinken, me aankijkt, big-smile en weer verder drinkt.
    Als ik 's morgens in dr kamertje kom, als ze net wakker is kan ze zooooo enthousiast zijn, lachen en schateren doet ze dan! hmmm heerlijk!

14. Anna71

Anna71 Actief lid

31 jul 2008
    269
    0
    0
    Senna is de laatste tijd erg van het knuffels geven. De (speelgoed)eend, beer, onze hond.... ze legt dan haar hoofd op hun buik en omarmt ze stevig.
    Als ze in haar kinderstoel zit dan doet ze vaak haar armen vooruit steken en haar hoofd wat naar beneden. Ik krijg dan zo'n dikke knuffel van haar, kan haar dan wel opvreten.

En als ze helemaal in een deuk ligt als ik gek met haar doe. Dan blijft ze er zowat in, de tranen lopen dan werkelijk over haar wangen.
    Dat vind ik toch zo ontzettend mooi.

En verder nog veel meer dingen hoor, maar dit komt zo als eerste in mij op.

15. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    alyssa laat me iedere dag wel meerdere keren smelten.

als ze wakker is en ik haar in bed laat staan stapt ze naar de rand met een smile op dr gezichtje.
    en als ze iets doet wat niet mag kijkt ze me aan van "ik weet wel dat het niet mag maar ik doe het lekker toch"
    en als ze iets nieuws kan, dan is ze zo trots op zichzelf. (en ik op haar natuurlijk)

liefs doris

16. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Haar allerliefste grote glimlach als ik haar uit bed kom halen :) ! Krijg ook meteen twee handjes naar mijn gezicht, alsof ze mij een dikke kus wil geven.
    En dan natuurlijk haar beentjes onder de deken die fanatiek schoppen omdat ze zo blij is om mij te zien!

17. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Als ik smorgens in bed lig en ze vrolijk hoor brabbelen
    Als ik hun kamertje binnenkom en ze met een enorme smile en geschreeuw (van plezier) me begroeten.
    Als ze hun duimpje in hun mond hebben
    Als ik ze ophaal bij oma en ze breedglimlachend hun armpjes naar me spreiden
    Als ze helemaal in een deuk liggen omdat papa weer iets geks doet
    Als ze lekker met elkaar of hun speelgoed aan het spelen/ontdekken zijn
    Als ze het uitgillen van plezier als ik ze rechtop zet met hun handjes in de mijne
    And last but not least.......... dat enorm aandoenlijk slowmotion pruillipje van ze.

Kortom.........ik smelt de hele dag!

18. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Als ze heerlijk ligt te slapen ;) !

19. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    Als ik hem ophaal bij het KDV en hij naar me toe komt "rennen" zodra hij me in de gaten heeft. Dan strekt hij zijn amrpjes uit en moet ik hem optillen.... Daarna draait hij zich om naar de leidster en begint uitbundig te zwaaien en dag (dah) te zeggen. Zo van; zo ik ga lekker weer met mama mee... was gezellig vandaag, bedankt maar ben toch liever bij mama.....

20. matje

matje Niet meer actief

tygo begint nu geluid te maken met lachen..... dan smelt ik......

Deel Deze Pagina