12 weken sprong, opeens minder lang slapen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by schoentje24, Dec 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

Aug 6, 2013
    869
    1
    18
    Hoi dames

Ik heb een vraagje over de 12 weken sprong. Onze dochter is 13,5 week maar 1,5 week te vroeg geboren. Bij de vorige sprong klopte dit ook telkens met de uitgerekende datum in haar daadwerkelijke weken dat ze oud was.
    Nu dus nog in de sprong van 12 weken en opeens slaapt ze 's nachts minder lang. We geven haar tussen 23 en 00 de laatste avond voeding en voorheen sliep ze dan tot half 6 - half 7. Sinds een aantal dagen komt ze al rond 4 of 5 uur.
    Hoort dit ook bij een sprongetje? Wie herkent dit? En gaat dit straks ook weer beter? Ik merk dat ze overdag soms wel beter slaapt dan voorheen. Ik hoop niet dat ze daarom opeens 's nachts minder slaapt??

Ik moet volgende week weer met werken beginnen ik hoop dat ze dan toch weer rond 6 of 7 komt ;)
    Iemand ervaring hiermee?

2. Miertje89

Miertje89 Actief lid

Jan 6, 2014
    320
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk wel dat dit het sprongetje zou kunnen zijn hoor. Onze man slaapt meestal van 19.00-06.00 ongeveer maar kwam laatst zomaar ineens om 03.00 uur. Af en toe doet hij dat er een paar keer tussendoor maar het trekt altijd weer terug naar 06.00 ongeveer.

Maar ja niets zo veranderlijk als baby'tjes en hun ritme... ;)

3. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    2,131
    1,210
    113
    Dit is het normale slaappatroon van mijn, bijna 12 weken oude, zoon. Ik hoop dus dat dat sprongetje voor ons gaat inhouden dat ie betere slaaptijden gaat aanhouden:D

4. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Nou die van mij komt altijd om 2 of 3 dus dan valt jullie tijden nog mee hahahah.

5. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Oh ik ben jaloerssss! De van ons is 's avonds vet wakker en gaat meestal pas rond 22 slapen en komt dan om 3 of 4 uur. Of soms nog eerder:$

Maar die van mij slaapt dan wel weer heel veel overdag (niet te lang het is niet dat hij zijn ritme omdraait of zo) maar hij is wel na 1,5 uur weer moe.

TS zou best kunnen hoor. Ik ben hier al door de sprong heen en geen verandering helaas.

Share This Page