Schaam,schaam.. Dom vraagje over was laten drogen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Theezeefje, 6 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.566
    668
    113
    Met dit weer kan het nog prima. Hier hangt het ook nog buiten.

2. beebj

beebj Niet meer actief

Als je het buiten in de zon kan hangen, zal het wel goed drogen. Helaas heeft mijn tuin in de winter amper tot geen zon, dus is geen beginnen aan. Dan zou ik het savonds binnen nóg eens binnen moeten ophangen, das echt dubbel werk. Ik hang dus alles op m'n wasrek op de 3e slaapkamer die niet in gebruik is als slaapkamer. & de sokken gaan over de radiatoren, haha! Heb wel een droger, maar die gebruik ik eigenlijk alleen voor handdoeken enz. Als ik m'n was sochtends ophang binnen, is het de volgende ochtend droog. Beddengoed gaat goed dubbel gevouwen over deuren heen bv. Ik haat de droger gewoon, haha. Die verspreidt zoveel stof in huis!

3. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    582
    111
    43
    Ik heb straks in ons nieuwe huis het zelfde probleem. Allen wij gaan van 3 naar 2 slaapkamers en 2 kinderen. En geen zolder meer.
    Ik heb bedacht om de was in de avond voor mijn werkdag op te hangen op een rekje in huis of gang niemand die er dan echt last van heeft. Allen dat ik 's avonds was moet opvouwen als dat het ergste is. Dan kan ik ermee leven.
    En met goed weer onder de carport.

4. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ik heb het van de week ook nog buiten gehangen. Er moet alleen wel wat wind staan en je moet het echt op tijd al ophangen. Tenminste hier wel. Als ik om 12 uur nog bedenk om wat te gaan wassen dan hangt het te laat buiten.

In het trappengat hangen is trouwens ook een goeie. Daar droogt het redelijk snel.

5. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Hier hangt het ook vaak buiten. Wij hebben helemaal geen kamer over en anders staat het bij ons op de slaapkamer. Niet ideaal maar je moet wat.
    Het scheelt wel dat boven mijn balkon nog een balkon zit waardoor mijn was niet nat regent oid.

6. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.717
    4.050
    113
    Overijssel
    Hmmm... Heb al in de gaten dat ik wel verwend ben met altijd een apart kamertje voor de was.
    Vaak ging het niet eens in de kast als het droog was,gewoon weer van het rek pakken :)
    Niemand die het ziet.
    Nou,ja dan maar sneller opruimen.
    Kan ook een rekje bij de radiator in de gang zetten als we weg zijn.
    En bij thuiskomst rol ik hem gewoon weer in de extra kamer (zit beneden)
    Bedankt voor het mee denken,zo leer je nog eens wat!

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Gister ochtend buiten gehangen, gister avond was het droog. Het kan dus wel

Heb nog rekje boven trapgat hangen aan de leuning ;)

8. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ik heb het nu ook buiten hangen. Smorgens vroeg de machine in, buiten hangen, na het middageten keer ik het even om, en rond vieren kan het overgrote deel de kast in. De wat dikkere kleding moet ik soms nog even in het trapgat hangen (daar hangt sowieso een rek) maar verder werkt het prima. Hier helaas ook geen kamer over.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Kleding kan best lang buiten drogen, maar het maakt wel verschil. Ik grijp ook nog weleens mis. Zo is BV temperatuur minder belangrijk als wind. Dan verdampt het sneller. En vorst kan ook, als het maar droog en niet vochtig weer is. Spijkerbroeken is wel een uitdaging (die moeten dan BV nog even op de cv )

10. Logan

Logan Niet meer actief

Hier kijk ik ook altijd naar :). Als de tegels nat zijn is de lucht te vochtig.

11. R1985

R1985 Bekend lid

21 mei 2014
    584
    151
    43
    NULL
    NULL
    Hier hangt de was in de ruimte waar de droger staat. Droger aan en wat op het rek hangt is ook sneller droog daardoor

Deel Deze Pagina