Otto? Nooit meer!

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 13 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik had een schoenenkast besteld bij de Otto. Er stond bij dat de levertijd een week was. Na 2 weken had ik nog niks ontvangen en online stond bij de status 'in behandeling'. Dus ik bellen. Héél raar. De medewerkster zei dat de bestelling onderweg was, maar kon niet zeggen wáár het was. Ik vind dat sowieso heel raar in een tijd, waarbij bijna elke webshop wel een T&T code heeft of zo. Ik had dat ook verwacht van zo'n groot en al lang bestaand bedrijf. Maar goed ze kon niets meer vertellen. Ik geloofde er geen snars van, want als zij kon zien, dat ie onderweg was, waarom gaf de site dan nog 'in behandeling' aan? Ik dacht echt dat ik aan het lijntje werd gehouden. De mederwerkster kwam ook niet echt begripvol/meelevend over...

Ik kreeg een mail met de vraag om mijn contact met de klantenservice te beoordelen. Dat heb ik dus gedaan en bovenstaande ook vermeld. Ik werd terug gebeld door een dame, die in elk geval wel meelevend was. Met haar heb ik ook een concrete afspraak gemaakt, wanneer het pakket er écht zou moeten zijn en wanneer ik dan terug kon bellen. Ondertussen ging zij er achteraan. Ze zei dat het een magazijn in Duitsland betrof, waar vaak problemen mee waren. En dat de vrachtwagen schijnbaar pas ging rijden als ie vol zat. IK zei nog: "Wat nou als er bijna geen bestellingen zijn die week. Rijdt de vrachtwagen dan niet?" Dat vond ze een goede vraag. Ik zei ook, dat de Otto dan geen levertijd van een week moet vermelden op de site. Daar was ze het mee eens en die klacht is vaker binnen gekomen, maar schijnbaar doen ze daar niks mee. De medewerkster vond dat ook heel vervelend (dat bedoel ik met meeleven!)

Maar goed, gisteren kwam de bestelling eindelijk binnen! Na exact 3 weken dus. Staat er met koeieletters op dat er glas in zit, is de doos toch beschadigd. Lijkt erop dat ze de door te hard hebben neergezet, of hebben laten vallen. Is ook nog hersteld met tape. Gelukkig was alles toch nog heel. Van binnen was alles goed ingepakt.

Mijn man is nu bezig met in elkaar zetten. Nu zijn we 'verwend' met IKEA pakketten, waar de instructies altijd heel makkelijk zijn, maar bij deze hebben ze iets nieuws verzonnen: Op de instructie staat, dat je 8 bepaalde pinnetjes nodig hebt. Die zitten er niet in, maar wel 8 andere pinnetjes, die ook wel passen, maar er heel anders uitzien dan op de tekening. ;) Ach, zolang we er de kast wel mee in elkaar kunnen zetten... Maar toch opvallend, helemaal na het lever-drama.

Al met al een nare nasmaak van deze bestelling. Dit was eens, maar nooit meer. Otto is een klant kwijt.

2. MamavC

MamavC Niet meer actief

Bij Otto moet je inderdaad nooit iets bestellen. T is 1 ramp daar

3. laatbloeier

laatbloeier Actief lid

27 nov 2011
    203
    0
    16
    Otto is altijd drama geweest....
    Mijn moeder heeft er ooit een blouse voor mij gekocht toen ik 12(25 jaar geleden) was ofzo, was mooi voor de kerst dat jaar, dus in oktober besteld, zou ook binnen een week binnen zijn.
    Na een paar weken wachten en bellen nog geen blouse en na de kerst nog niet, ding raakte in de vergetelheid.
    Een jaar later, vlak voor kerst komt toch ineens die blouse binnen......

Dus ja als je iets bij Otto besteld moet je zeker geen haast hebben......
    Was de eerste en laatste keer dat we daar iets besteld hebben

4. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ik vraag ne altijd af hoe dat bedrijf nog niet failliet kan zijn ...neckermann ging al bijna failliet en die leek beter te lopen dan otto

5. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik heb er laatst schoenen besteld. Kreeg ik doodleuk de verkeerde opgestuurd. Ik de klantenservice bellen. Ze zouden het regelen en de goede sturen. Nou die kreeg ik. En een dag later weer dezelfde schoenen. Had ik dus 4 paar dezelfde schoenen. En okay ik heb dat andere paar ook gehouden. Was hun fout. Tot ik zag dat ik dat andere paar wel moest betalen. Dus dubbelop heb ik ze meteen weer terug gestuurd. Otto is een drama.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nooit geweten. Ik dacht dat het hetzelfde was als de Wehkamp en daar heb ik wel goede ervaringen mee...

Deel Deze Pagina