even een gekke vraag ik merk nodig is om kussentje onder me te leggen tijdens het klussen mijn vriend is ook wat dikker en ik las hier ook jullie gebruiken naderhand...wie doet dit ook of gebruikt pas naderhand en blijft dan tijdje er op liggen?
Ik ben ook wel wat forser maar doe ik niet hoor. Gewoon na t klussen ff stil blijven liggen, niks aan de hand.
ik heb de eerste 4 maanden ook elke keer na t klussen onder me kont gelegd en dan meer als 30 min blijven liggen helpt niks tenminste niet bij mij zit nu in ronde 9 en nog niet zwanger maar als t jou een goed gevoel geeft moet je t vooral blijven doen jij moet doen waar jij en je vriend je prettig bij voelen heel veel succes
Ik heb nooit een kussen gebruikt, en in maand 1&3 raak Wel beide keren even 10+ minuten gewoon blijven liggen.
ik gebruik geen kussen ,en benen omhoog hoeft niet als je 10 minuten stilblijf liggen is het ook goed!!!
Ik blijf altijd even met mijn beentje in de lucht liggen. Vind dat ook prettig. Dat het er niet gelijk uitloopt zeg maar haha. Maar een kussentje doe ik niet aan hoor
Dat is onzin, het sperma gaat met een grote snelheid naar binnen waardoor dit niet nodig is hoor. Wel zijn bepaalde standjes beter omdat je dan dichterbij de baarmoeder komt. Het is bijv beter dat de vrouw onder ligt etc.
Kussen is een fabeltje! Bepaalde houdingen kunnen het zwanger raken bevorderen, maar ook klaarkomen na dat de man is klaar gekomen, dan worden de zaadcellen nog extra naar binnen gezogen als het ware
Ik heb t wel gedaan. Benen omhoog en kussentje.. Maar meer omdat ik toen al 4kindjes verloren had en zo graag weer zwanger wilde worden dat ik zelfs op zn kop aan t plafond zou zijn gaan hangen als iemand me dat vertelde..... Gewoon blijven liggen is trouwens de juiste manier en man boven jij onder.
Haha, wat ik ook soms doe is het volgende: als mijn ei in mijn linkereierstok gaat springen voel dat vrij goed (rechts voel ik niet), dus zoals nu is het links. Als we dan klussen ga ik op mijn linkerzij liggen zodat ze zeker in de juiste eierstok zwemmen Haha, waarschijnlijk haalt het helemaal niets uit, maar ik voel me niet goed als ik dan op mijn rechterzij ga liggen. Eerst lig ik altijd nog wat op mijn rug natuurlijk maar daarna moet je toch ook gaan slapen en dan verkies ik dus mijn linkerzij boven mijn rechterzij
Mau: is het niet zo dat de vrouw juist eerst haar klaarkomen moet voor de man klaar komt? Zo word de weg naar binnen soepeler gemaakt voor de zaadcellen. Dat is wat ik weet, eerst de vrouw dan de man
Wij hebben ook een kussen gebruikt deze keer onder mijn billen tijdens het klussen (wat een informatie hè? ) en ik had daardoor het gevoel dat hij wel iets dieper naar binnen ging zeg maar. Daarna ook even zo blijven liggen. Geen idee of het werkt, maar het voelde wel goed dus waarom niet! Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Vorig jaar toen ik zwanger was hebben we dat trouwens niet gedaan maar ben ik wel steeds gewoon even blijven liggen. Over een paar dagen zullen we weten of het heeft geholpen (en zelfs dan weet je niet zeker of het echt daaraan heeft gelegen natuurlijk!) Succes en hopelijk ben je snel zwanger!
Volgens mij is het ook zoals Mau zegt eerst de man en dan jij. De baarmoedermond maakt dan een beweging die het sperma meer naar binnen zuigt........ en het is zo dat als je echt in je vruchtbaarst periode zit je veel natter bent....... dus dat is al een teken...... Dat er veel geklust moet worden En bij mijn eerste zwangerschap ben ik wel eens met mijn benen om hoog gaan liggen en een kussen onder de billen en dan zo een kwartier blijven liggen..... weet niet of het geholpen heeft maar ja we hebben toen wel meteen een tweeling gekregen..........
Weet je welnof niet blijven liggen... T maakt niks uit Alle goeie zaadjes zwemmen soieso naar binnen dan... Anders zouden mensen die staand sex hebben oid/moeilijk zwnger kunnen raken... Wat dus niet zo is