Hallo dames ! Ik weet niet of ik blij ben om niets, daarom vraag ik het hier maar even aan jullie ! Ik was net aan het douchen, zag ik opeens een stuk heel licht groenig, heel dik en taai slijm. Zou dit een stuk van de prop kunnen zijn ? Ik heb al een week echt duidelijk meer last van afscheiding, maar dit had ik nog nooit gezien. Ik denk dat het alleen maar een stukje prop kan zijn, zou verder niet weten wat het anders is ... Ben benieuwd hoe het nu verder gaat ... Alvast bedankt voor jullie antwoorden ! Groetjes, Nikki F
Ja dat is een stukje van de slijmprop! Maar.... Helaas betekend dat verder niks... Je kan nog dagen zo doorlopen... (langer dan dagen zal het in jou geval hopelijk niet meer duren )
Ik denk dat het de slijmprop is ik ben hem 14dagen geleden verloren bij mij was hij gelig van kleur zag er wel raar uit een dikke ronde prop van ongeveer 3 cm. liefs jacoba
Ik ben blij om te lezen dat het dus een stukje prop zal zijn ! Het was hier niet rond, maar een beetje hoekig en licht groen. Ongeveer 2,5 cm lang en iets smaller dan dat ! Mijn VK zei dinsdag dat de kleine binnen een week zou komen ... ik hoop dat dit echt een voorteken is ervan ! Bedankt voor jullie antwoorden ! Groetjes, Nikki F
nikki... ik hoop het voor je! 40 wekn en 5 dgn is echt meer dan lang genoeg... strakkies een nu mmertje maken misschien komt ie dan wel!
Ja, het is heel spannend ! Het is vrij rustig in mijn buik nu, wel wat meer spanning dan normaal. Ik ben heel benieuwd hoe het zal vorderen. Erg lang zal het toch niet meer duren hopen we ! Inderdaad 40 weken en 5 dagen is genoeg. Ik hoop dat de kleine het daar ook mee eens is ! Anniek, wie weet ! Valt te proberen ! Groetjes, Nikki F
hey meid... ik hoop het zo voor je. Dit is denk ik niet je hele prop hoor. Meestal komt er ook een beetje bloed bij kijken als ie helemaal eruit komt...
Ik had er geen bloed bij. Afwachten maar. Gisteren wel voortekenen, dacht dat het begonnen was, maar die verdwenen na verloop van tijd ook weer als sneeuw voor de zon ... helaas. Wachten duurt soms zo lang ... Groetjes, Nikki F
Ja, dat moet ik inderdaad eens gaan doen ! Hopelijk wil de kleine me daar op zeer korte termijn bij gaan helpen ! Het is nu echt goed geweest ... Groetjes, Nikki F
Nou dat kan ik me voorstellen Nikki. Lijkt me ook niks als je ruim over de uitgerekende datum gaat. Hoop niet dat dit mij overkomt maarre die datum komt voor mij ook akelig dicht in de buurt . Silly
Vandaag blijft het weer bij steken, in mijn onderbuik en hoog boven in de vagina ... dit zijn dus helaas geen weeën ... ik word er langzamerhand een beetje gek van ... Ik denk dat we maandag gewoon weer braaf naar de VK kunnen gaan ... zonder kleintje ! Groetjes, Nikki F
nou nikki... ik heb vandaag meteen weer gekeken of je een kleintje hebt maar niks! tjonge dat nummertje heeft dus niet geholpen! Das balen! Nog een keer misschien? hihi denk dat je morgen idd op naar de vk kan! misschien wil zei jou wel een handje helpen met strippen ofzo?