Hoi allemaal, Ik heb begin augustus dit jaar een missed abortion gehad na 9 weken. Gecuretteerd en na 4 weken gewoon weer ongesteld geworden. Heb nu 17 nov mijn laatste menstruatie gehad en ben dus nu weer zwanger. Maar echt blij kan ik nog niet zijn, ik ben zoooo onzeker. Bang dat het weer mis gaat. Heb ook minder zwangerschapsverschijnselen dan de week na mijn NOD. Is er iemand die dit ook zo voelt?
Meid ik kan me jou ongerustheid goed voorstellen. Ik heb voor de zwangerschap van mijn dochter een ma gehad met 8 weken 3 maanden later was ik weer zwanger. Ik testte pas toen ik al 6 weken zwanger was positief omdat ik helemaal geen kwaaltjes voelde. Ben ook haast niet misselijk geweest. 1 keer kort na de innesteling terug gerekend. Deze zwangerschap is toch goed verlopen zie mijn banner dat is mijn dochter Toen mijn dochter nog geen 5 maanden was kwam ik erachter weer zwanger te zijn. Ik wist het al voor mijn nod omdat, ik me anders voelde en last had van vreemde kwaaltjes...Helaas is deze zwangerschap geëindigd in een ma en met 12 weken ben ik gecuretteerd. Wat ik hiermee wil zeggen is dat kwaaltjes wel of niet hebben niet veel zeggen over het verloop van een zwangerschap. Probeer er van te genieten en wees blij dat het weer zo snel raak is Het komt vast allemaal goed. Ik weet het is moeilijk na een ma weer in je lichaam te vertrouwen maar probeer het toch!
Meis, ik kan het me heel goed voorstellen dat je onzeker/bang bent. Probeer er positief in te zijn en te genieten van je zwangerschap. Ik weet echt dat is moeilijk, maar zoals Aylin ook zei wees blij dat je weer zo snel zwanger bent. Dus ik zou zeggen, probeer die onzekerheid aan de kant te zetten en geniet van het wondertje in je buik. Liefs Noesje
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Ik hoop dat jullie gelijk hebben. Ik hou jullie op de hoogte!
Hier nog een onzeker meisje. Heb de vorige keer met 8 weken en 5 dagen een Mk gehad 2 dagen voor de echo. Ik kan dus nu ook niet echt genieten tot ik die weken voorbij ben. Gelukkig heb ik de feestdagen nog er tussen dus de tijd gaat sneller. 9 januari de eerste echo dus ik tel echt af tot ik er ben. De woensdag voor de echo is al een punt waar ik bang voor ben.
Hoi Kimmeding, Erg hè die onzekerheid! Ik word er echt gek van. Het ene moment denk ik van....ach het zit wel goed. Maar het andere moment zie ik het weer somber in. Ook omdat mijn zwangerschapsverschijnselen minder zijn geworden en soms zelfs helemaal weg zijn! Sterkte de aankomende dagen!
Ja die onzekerheid is echt een blijdschapskiller. Nou ja ik kan over 2 weken al voor de eerste echo dus hoop dat het goed zit. Symptomen zijn er hier nog elke dag maar steeds hetzelfde. Jij moet nog iets langer wachten zo te zien en dat is zo onwijs moeilijk. Jij dus ook heel erg veel sterkte de komende tijd. Oh enne als je even de url van zwangerschapspagina weg haald dan staat je banner onder je bericht en niet naar het midden gericht.
Hier idem hoor. 4 miskramen gehad, waarvan vrij recent 2 achtereen. Het gaat nu goed tot op heden, maar ineens ben ik niet meer zo misselijk, ga je dus gelijk weer twijfelen. Waarom ben ik niet meer misselijk, het houdt je zo ongelooflijk bezig steedds. Veel sterkte dames!
hallo hier ook een onzekere zwangere. vorig jaar september met de 10 weken echo kwamen we erachter dat er alleen een vruchtzakje was.toen gecurriteerd. na 14 maanden eindelijk weer zwanger. Maar toch onzeker. moeder voor moeders vandaag geweest en de test was positief.toch weer even een bevestiging ik vind het echt heel erg spannend. volgende week een echo bij 7 weken. als die voorbij is. (hij mag gelukkig een paar weken eerder) voel ik me misschien gerust gesteld
Hoi meiden, Hier even een berichtje om jullie even op de hoogte te houden. Gelukkig ging door de kerstdagen de tijd nogal snel en waren bij mij de verschijndelen wel weer aardig aanwezig. Maar ik maak met wel weer zorgen als het maar ook 1 dag wat minder is! Ik wordt af en toe zo gek van mezelf. Nog 1 week wachten, 6 januari een echo! Dat deze week maar snel voorbij is! Succes iedereen!
Hoi allemaal, Hier ook een onzekere dame! Bijna 8 weken geleden heb ik mijn curretage gehad (omdat het hartje niet meer klopte. Hier heb ik dan wel zelf voor gekozen) en mijn eerst volgende menstruatie kwam bijna 4 weken later. Vandaag een positieve test, maar we blijven wel met beide benen op de grond staan. We zijn hartstikke blij, dat we zo snel weer zwanger zijn, maar zijn ook bang dat het weer verkeerd kan aflopen. We hopen gewoon hard en hopen op een gezond klein hoopje begin september! Liefs
Hi Ladies, ik zit in dezelfde situatie als jullie. 17 sept in de 12 week een miskraam gehad, curretage etc. Nu ben ik weer zwanger. Vandaag 7 weken. Mijn symptonen wisselen met de dag. Het houdt me behoorlijk bezig. Vorige week had ik onwijs veel buikpijn en mocht ik langskomen voor een echo, helaas was er nog niets te zien dus over 2 weken mag ik nog eens komen. Die onzekerheid is niet prettig en ik denk dat het best normaal is en dat het na 3 maand iets beter zal worden. Wel heb ik een brandende vraag: Ik ben nu dus 7 weken zwanger maar ik voel me onwijs dik. Ik ben, nu al, echt gegroeid. Ik vraag me af of meer zwangere dames hier last van hebben. Het lijkt alsof ik 4 maand zwanger ben dus moet het echt al gaan verhullen. Hoe zou dit kunnen? Teveel gegeten of is dit een bekend verschijnsel? Mijn vriend dacht dat het misschien komt omdat het een 2e zwangerschap is in vrij korte tijd, misschien reageert het lichaam sneller? Allemaal trouwens een gelukkig nieuwjaar toegewenst! Ik ben benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt. Groetjes Carina
ik ben ook onzeker. eerste zwangerschap een MK. daarna een gezonde dochter. en nu (6,5 wk) weer bloedverlies, is het een MK of innestelling? (het is niet helder rood, maar ook niet helemaal roze) ik weet het niet, gewoon door ademen. Als het mis is, dan is het mis. en dan kan je niks aan veranderen dus ook al heb je een gezond kindje; je blijft bij elke zwangerschap met de spanning lopen. ik probeer mijzelf voor te houden dat als het eindigd in een MK dat het kindje NIET gezond zou zijn geweest en dat mijn lichaam daar voorzorgen voor heeft genomen, Iedereen veel sterkte toegewenst om door deze periode heen te komen,
Hoi Smootie, Ik voel me ook zo dik. Heb dan nooit echt een platte buik gehad, maar ik heb af en toe het gevoel dat iedereen naar mijn buik zit te staren zo van, wat een dikke buik. Misschien lijkt dat maar gewoon zo! Ik heb vooral na het eten en gevoel alsof mijn buik een ballon is en elk moment kan knappen! Ik weet niet of dat komt omdat je vlak daarvoor ookal zwanger bent geweest. Ik weet wel dat bij een tweede zwangerschap (de eerste 9 maanden gedragen) je buik wel sneller groeit, omdat je baarmoeder al een keer uit elkaar gerekt is, dus makkelijker groter wordt, maar ik weet niet of dat ook bij een kortere zwangerschap zo is. Groetjes
Hoi Smootie, Ik heb dat ook hoor. Bij mij is ook al echt een buikje te zien. Normaal heb ik echt helemaal geen buik. Vooral 's avonds. Het is voor mij mijn 3e zwangerschap. Eerst een gezonde zoon, toen MA en dan nu dus. Ik heb wel gehoord dat je sneller groeit in je volgende zwangerschappen. Voor mij nog 1 dag wachten! Dan echo! Sterkte iedereen.
Hallo allemaal, Gisteren een echo gehad! Alles was goed en het hartje klopte. Pfffff wat een opluchting! Nu op naar de 12 weken. Teun026, heb jij je echo al gehad? Ben erg benieuwd! Ik hoop dat alles nog goed is! En Kimmeding, weet jij ook al iets meer. Ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat! Groetjes!