Schaambot in de fik? 39 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tinylove, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinylove

Tinylove Lid

4 feb 2017
    96
    2
    8
    NULL
    NULL
    ooh dames ik hoop dat jullie weten wat dit is en wat ik eraan kan doen!

Sinds een weekje heb ik onwijze last van mijn bekken gekregen, liezen, onderrug ect
    Heel frustrerend want voorhen deed en kon ik van alles, nu krijg ik tranen in mijn ogen bii elke stap. Met twee andere kids is t soms onmogelijk om niks te doen maar ik probeer zoveel mogelijk te rusten dan is de pijn wat minder.

Alleen sinds gisteren doet mijn schaambot zooo zeer, alsof het brand, of een soort prikkeldraad gevoel alleen aan de bovenkant, voornamelijk tijdens bewegen/lopen.

Kennen jullie dit gevoel? Is er wat aan te doen? hoort dit ook bij bekken pijn?

De baby was vorige week zo goed als helemaal ingedaald en ik hoop stiekem natuurlijk dat er gewoon al wat aan t verweken is, of nog beter dat ik wat ontsluiting kweek.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen

2. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Oh wat klinkt dit naar zeg, ik herken deze pijn niet. Ik hoop dat iemand anders je wat wijzer kan maken.
    Wat ik wel had was toen ze ingedaald was, ontzettend veel druk op m'n schaambot en ik kon m'n been niet optillen of het voelde of hij brak. Ook op m'n zij liggen deed ontzettend veel pijn.
    Is dit misschien herkenbaar voor je?

3. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik herken het wel maar heb, gelukkig, geen last van mn bekken.
    Wel mn onderrug en dat brandende gevoel/steken etc. Hier ligt de baby ingedaald en vast dus ik denk/hoop dat t verweken is.
    Hier dochter van bijna 14 maanden die ik overal uit/tussen/af moet plukken ;)
    Geen idee wat je er aan kan doen.... kan de vk niet kijken of je al ontsluiting hebt?

Andere kant je bent al zo ver. De baby is gewoon zwaar. Je hebt t druk met de andere kids. Lichaam heeft er geen zin meer in...

Deel Deze Pagina