kleding advies...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Athina, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi allemaal,

ik heb 2 leuke jurkjes besteld via de wehkamp, ze zitten érg lekker, maar het probleem is een beetje dat ze over m'n (best al wel flinke) buik , recht omlaag vallen. Beetje 'soepjurk' achtig dus... Als ik het met m'n handen onder m'n buik een beetje plooi, is het gelijk helemaal leuk. Maarja, hoe los ik dat blijvend op?
    ik dacht al aan een riem ofzo...maar dat is niet zo mijn ding zeg maar en ik twijfel of dat bij de jurkjes staat...

De stof is zelf heel elastisch, en daardoor -denk ik- snel te beschadigen als je zelf wat gaat knutselen... iets elastisch zodat hij onder de buik zou blijven hangen, zou perfect zijn... maar wat?
    Mensen die een beetje creatief of handig zijn?

En verder: Hebben jullie hier geen last van?

btw: op de foto van de jurk met de paarse bolero, houd het model, preciés haar hand op de plek waar het probleem zit ;) waardoor hij bij haar keurig langs haar benen valt...

2. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Je zou ook een stuk lint kunnen kopen paars/zwart (wel breed lint) en dat om kunnen knopen onder je buik...geen strik maar een knoop en dan stukjes los laten hangen...
    Succes ermee!

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    bij dat soort jurkjes draag ik een riem en verder ga ik op jacht naar stretch jurkjes, dan heb je dat probleem minder...

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ja!! Ik ken t probleem, vandaar dat ik donderdag maar geslaagd ben voor 1 jurkje. De rest viel allemaal vanaf mn buik naar beneden en dat ziet er dan van boven oke uit maar van de zijkant lijk ik dan een zeekoe.

Het moet idd lekker uit kunnen rekken en dan mooi om de buik plooien. Ik ben ook absoluut geen riemtype dus dat valt al af.
    Zelf iets aan vermaken zou ik ook niet durven, hier valt gewoon heel veel af. Ik heb er nu 3. 1 van de miss etam, 1 van weet ik niet maar geen positie en 1 van t kruidvat die wat deze week in het krantje staat.

5. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zijn wel leuke jurkjes! en het belangrijkste...niet zo duur. Als ik jou was zou ik er een aantrekken, naar een winkel gaan, en gewoon riemen gaan passen! kun je toch zien of het leuk staat, schijnt wel helemaal in de mode te zijn riemen en dan van die brede.

Had zelf vandaag een heel leuk shirt gekocht, geen positie mode, van het merk object, rekt leker mee, witte 3 kwart legging eronder, en voila voor 49,95 een nieuw setje.
    Kleding is tegenwoordig toch hartstikke duur!

6. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad datzelfde vindt ik van een tuniek, die vallen ook zo recht naar beneden dat je vanaf de zijkant net een olifant bent, vroeger droeg ik nooit iets van strech, maa nu wel hoor, leuk strechjurkje met een vestje erop, t shirt vormt ook veel mooier als ie van strech is en dus wat strakker zit.

7. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Toch een mooie riem kopen in bijv paars, hema heeft er een die ik wel mooi vindt, beetje suede achtig. Dat is dan toch minder riemachtig dan als het bruin of zwart leer is ofzo.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

thx voor de tip :) ik moet toch naar de hema voor het weekend (voor vaderdag) dus dan ga ik gelijk kijken! Paars is inderdaad wat mooier in dit geval denk ik dan zwart...

Deel Deze Pagina