Een tijdje geleden dacht ik dat ik van de flessen bijna af was ( bleek gewoon een slechte eet periode,doorkomende tandjes,wel 6,arm meisje!) maar ik zit nu nog steeds op 3 flessen... s'ochtends pap ( wel nog aangemaakt met flesvoeding ) s'middags brood ( absoluut geen succes ) gevolgt door een flesje 150cc wat fruit en sap,en een nijntje koekje om 17.00 potje groente en klein toetje en om 19.00 een pyamapapje... Iemand een idee? Alvast bedankt!
Isaiah krijgt ook nog 3 flessen en hij is van 7-2-07, smorgens pap, na zijn brood, voor zijn dutje dus een fles melk en dan voor het slapen gaan een fles pap.
heel toevallig hetzelfde rooster als wij hadden... wij hebben de fles bij het brood laten vervallen en dat vervangt dor een sapje, ik ga ook karnemelk zelf prberen om als klein beetje erbij te doen... wij doen het nu 2 dagen en bevalt goed... alysia heeft geen eens behoefte aan de fles dus komt hier goed uit succes maar als ze, ze alle 3 op drink en het nodig heb toch gewoon houden zo? ze zeiden hier op het consultatiebureau pas bij 1 jaar ongeveer 2 flessen
ik zit ook nog op 3 flessen, ik vind t geen probleem, en ze gaan allemaal schoonleeg. ben sinds gister wel aan de gewone melk, de bus was leeg en vanaf een jaar mocht ie gewone melk, dus ach die paar dagen....... hier smorgens pap, tussen de middag melk of drinkyoghurt (optimel) en voor het slapen gaan nog een flesje melk (150) tussen de middag zijn we bezig met drinken uit een beker, vandaar op advies van cb drinkyoghurt omdat dat wat dikker is
ik heb ook dat schema! kwa tijden ongeveeer ik ben toen gewoon gestoptmet flesje aan bieden en heb dat vervangen door gewone melk of een sapje.. het was voor haar wel een paar daagjes wennen maar nu eet ze twee broodjes tussen de middag.. waarom probeer je anders niet eerst het brood te soppen in thee,melk of misschien een beetje soep? dit heb ik ook een tijd gedaan omdat ik het haarniet in de hand drufde te geven op een gegeven moment gaf ik haar steeds een droog stukje tussen door en toen aleen maar droog (bedoel dan wel met wat erop maar niet gesopt) en toenin haar hand gegeven...... succes!
Hier ook een flesje sap bij het brood ipv een fles. Vigo heeft de fles nog nooit gemist. Misschien kun je dat eens proberen?
Zolang het brood nog geen succes is, zou ik daar nog een flesje bij houden.. Ikzelf geef Misha wat later avondeten+toetje, zo rond de klok van 18.00 uur en rond 18.30 nog een flesje sap en dan geen fles melk meer..En dan gewoon om 19.00 uur naar bed.
Ik zit ook nog op 3 flessen maar de fles die naar haar avond eten komt half 7/7 uur is nog maar ongeveer 90cc dus ze is hem wel aan het afbouwen.
hier is het nu zelfs 1,5 fles 8uur - 2 brood + 100cc melk 12/1uur - fruit+ 1 broodje half 5 - potje groente savonds voor het slapen gaan 220cc tussendoor sap en koekje/rijstewafel
Hier ook nog ongeveer 3 flessen. De eene keer eet ze iets meer dan de andere keer, maar hier dus smorgens bambixpap van 180cc waar ze een kwart meestal van laat staan. Tegen elf uur een broodje en ook nog niet echt een succes, maar weet het bij de oudste dat komt allemaal wel goed. Ze gaan zo ineens goed in brood eten. Maar dus daarom geef ik haar nog steeds een bordje bambixpap van 150cc. Eet ze ook niet allemaal op hoor. En s,avonds tegen half 8 bambixpap van 150cc. p.s. Cecile wilde al met 7 maanden met geen mogelijkheid uit flessen drinken dus daarom geef ik haar opvolgmelk in papvorm. Alleen haar sapjes drinkt ze wel uit de fles!
lars heeft ook een tijdje gehad dat hij zijn melk niet wilde, maar wel sap, toen ben ik het gewoon koud gaan geven. twee weken en 3 tanden later was t hele probleem opgelost