schaamlippen na bevalling

Discussion in 'Na de bevalling' started by Angeliique, Nov 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angeliique

Angeliique Actief lid

Apr 3, 2013
    124
    0
    0
    Studeert Media en Entertainment Management
    ZH
    Oke dit is misschien een beetje vreemd, maar ik heb lopen googlen als een gek en kqn het niet vinden! Dus bij deze hoop ik dat iemand hier misschien een antwoord op heeft.

ik ben twee weken geleden bevallen van mijn dochter en heb 14 hechtingen gekregen. Nu ik beneden heb gekeken zie ik dat mijn binnenste schaamlippen juist veel kleiner zijn geworden. Hoe kan dat? ik snap er niks van, haha. Niet dat ik het erg vind hoor ;) maar ik vroeg me af of dit kan en hoe het kan? Ben benieuwd naar de reacties!

2. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

Jun 12, 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Kan het niet zo zijn dat ze gewoon gezwollen waren tijdens de zwangerschap? Bij mij waren ze na de bevalling ook ineens stukken kleiner maar ik had maar 2 kleine hechtingen dus ik denk dat het zo leek omdat ze gewoon opgezwollen waren geweest.

3. Angeliique

Angeliique Actief lid

Apr 3, 2013
    124
    0
    0
    ZH
    Nee, gek genoeg is er ook een duidelijk verschil met voor de zwangerschap! Daarom verbaas ik me er zo over. Vind het zo gek!

4. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

Jun 12, 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Dat is dan wel apart, dan zou ik het ook niet weten :D.

5. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Ik zou denken dat de buitenste schaamlippen nog wat gezwollen zijn. Hier waren die tenminste niet meteen weer 'gewoon', waardoor het ook leek of de binnenste schaamlippen kleiner waren.

Lijkt mij niet dat ze spontaan kleiner zijn geworden tenzij ze iets anders hebben gehecht :cool:

6. Angeliique

Angeliique Actief lid

Apr 3, 2013
    124
    0
    0
    ZH
    Misschien dachten ze wel "zooo dat is een ravage, dat gaan we ff strak hechten" hahaha nou dan zeg ik bedankt :D

7. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

Mar 28, 2015
    452
    6
    18
    Female
    Bij mij lijkt eentje ook kleiner, alsof er een stukje naar binnen gehecht is of zo..

8. Angeliique

Angeliique Actief lid

Apr 3, 2013
    124
    0
    0
    ZH
    Oh echt? Ik moet 25 november terug voor controle en dan ga ik het gewoon vragen! Ven benieuwd

9. helma85

helma85 Bekend lid

Dec 3, 2013
    683
    43
    28
    Was bij mij ook! Vond het ook heel raar, toen ik het vroeg aan vk zei ze dat dat komt door de hormonen. Van onder ziet het er weer normaal uit:p

10. Angeliique

Angeliique Actief lid

Apr 3, 2013
    124
    0
    0
    ZH
    Oh echt? Dus ze zijn daarna weer groter geworden? Hoelang duurde dat?

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Haha ja, ik had dat ook! Tijdens de zs waren ze ook heel erg gezwollen en dat was ook ineens weer weg.
    Plus de buitenste schaamlippen waren nog gezwollen, waardoor de binnenste wegvielen;) ineens zag het er heel anders uit.

Inmiddels ziet het er weer hetzelfde tijd als voor de zs. Maar dat heeft wel een tijd geduurd. Ik had 8 hechtingen.

Share This Page