Hahahahah hilarisch! Ik las ook een keer iets over Belgen die steeds vaker hun achternaam laten wijzigen "Steeds meer Belgen hebben moeite met achternamen als Van Reet,Pot, Van Kut of Deneuker" Het zou je achternaam maar zijn! En why the hell hebben die mensen die achternaam destijds gekregen.....je kreeg toch een achternaam die bij je paste ofzo???
hier in de omgeving woont een Befke Pijpers en Valentijn Valentijn. Ook een tweeling Per en Sil (dus Persil). En een mevrouw jeuken die trouwde met meneer billetjes -> M. billetjes-jeuken. Hoe verzin je het..??! Persoonlijk ken ik alleen de tweeling, de rest zijn namen die je hier viavia hoort
Nou, dat is Y. Vette Kip. Beetje apart ja. Wat denk je van de leuke meisjesnaam Benthe icm Groot of Klein. Benthe Klein of Benthe Groot. Ik vind inderdaad ook dat je op moet passen met afkortingen van namen. Sommigen kunnen echt niet.
Er is ook een Ina Vaag bekend. Justin Case heb ik een keer aan mijn kassa gehad, hij stond op de gastenlijst en toen ik zijn naam vroeg was hij toch niet helemaal op zijn gemak.. Mijn moeder werkt in de haven en heeft een keer een Mr. Kutjes aan de lijn gehad.. die zei al direct "ja zo heet ik echt"
Bij mij in de klas zat een meisje die heette "befke pijpers" Heb het 2 jaar terug al eens in een topic. Gezet haha.
wat een geweldig topic is dit zeg. echt onbegrijpelijk dat mensen niet nadenken bij zulke namen. mijn broer had eens iemand aan de telefoon die heette meneer aard appel.
Hahahahaha ik lig echt gevouwen op de bank, tranen van het lachen stromen over mn wangen.... hilarisch!
Mijn moeder heeft op haar werk ooit eens meneer 'Meuken' aan de telefoon gehad. Vraagt zij nog serieus; 'Hoe schrijf ik dat met een M of een N?' Zegt die man heel beschaamd 'Wat denkt u zelf mevrouw'....