pff genoeg leuke namen voor een meisje maar voor een jongen ??? Het is nog redelijk vroeg maar zelfs voordat ik zwanger was keek ik al wel eens ( en vl ook ) voor een jongens naam ,maar we vinden het echt moeilijk..we houden niet van TE aparte namen die de opa's en oma's niet kunnen uitspreken maar ook niet van de namen van tegenwoordig zoals : sem ,stijn , cas enz Er mag wel een engels tintje aan zitten zoals Jace of Aiden .. Of dus oer hollands maar we hebben nog niks kunnen vinden waar we het over eens zijn Nou mischien kan iemand helpen haha
Bedankt voor het meedenken! en ik vind er een paar leuk maar helaas mijn vriend niet.. en Aiden vind ik ook leuk maar hoor je heel veel nu..
Ja wat voor soort naam zoek je wel? Beetje sjieke naam als Mathieu of Reinier. Of gewoon heel Hollands als Tom, Jan weet ik veel. Of Engelse naam als Liam, Jack etc.
Waarom staat Reece ieder keer bij de jongensnamen? Dat is toch een meisjesnaam? http://img2.timeinc.net/people/i/2007/database/newpics/reesewitherspoon300.jpg
Is anders gespeld (Reese) maas wellicht ook toepasbaar als meisjes naam. Hier ken ik de naam Reece/Rhys uitsluitend voor jongens.